loading
در حال بررسی درخواست شما
نیمه نهایی: از دید رکوردها
نیمه نهایی: از دید رکوردها

نیمه نهایی: از دید رکوردها


عصر یکشنبه منچسترسیتی در ومبلی لندن مقابل آرسنال صف آرایی میکند.

» آرسنال 37 بار در این مرحله حضور داشته است. 19 بار پیروز شده است، 9 بار شکست خورده و 9 بار هم بازی در 90 دقیقه مساوی شده است.

» آرسنال در بازی های نیمه نهایی در ویلاپارک، پنج پیروزی ،4 تساوی و سه شکست را به دست آورده است. در ومبلی 3 بار پیروز شده و دوبار شکست خورده است. در استادیوم تاتنهام؛ دو پیروزی و دو تساوی داشته است. در تئاتررویاهای شهر منچستر سه بازی انجام داده و هرسه بازی را با پیروزی پشت سر گذاشته است. در هیلزبورو دو تساوی و یک باخت برای آرسنال ثبت شده است. در ورزشگاه خانگی چلسی آرسنال دوبار بازی کرد و دو بازی را برد. در گودیسون پارک، هایفیلدرود، لیدزرود و میلینیوم، آرسنال فقط یک بار در این مرحله بازی کرده و همیشه در این ورزشگاه ها برنده بوده است. الاندرود محل تک تساوی آرسنال بوده است و در فیلبرت استریت ، سنت آندرز و ویکتوریا گراند توچی ها هیچ یک از بازی های خود را نبردند.

» بیشترین حضور در نیمه نهایی : آرسنال (با امسال) 29 بار ، یونایتد 28 بار ، اورتون 26 بار ، لیورپول 24 بار ، چلسی (با امسال) 22 بار ، تاتنهام (با امسال) 20 بار ، استون ویلا 20 بار ، وستبرم 20 بار ، بلکبرن 18 بار و نیوکاسل 17 بار.

» آرسنال و سیتی به سال 1932 در این مرحله به مصاف هم رفتند که با پیروزی 1-0 آرسنال به پایان رسید.

» آرسنال با آرسن ونگر 11 بار به این مرحله رسیده است. 7 پیروزی ، یک شکست و سه تساوی حاصل تلاش تیم ونگر در این سال ها بوده است. آرسنال در تمام این دوره ها (در نیمه نهایی) 13 گل زده و 8 گل خورده است.

» ما سه بار منچستر سیتی را در FAcup ملاقات کردیم. آخرین بار داستان به سال 1917 برمیگردد. و ما قهرمان شدیم.

» یک بار هم آرسنال در این مرحله کارش به پنالتی رسید و درنهایت ویگان 4-2 در ومبلی شکست خورد.

» بازی آرسنال - منچسترسیتی ، چهل و دومین بازی آرسنال در ومبلی است که خودش رکوردی به شمار میآید.

» در 12 بازی آخر آرسنال در این مرحله با یک گل تکلیف بازی معلوم میشد. اما در سال 2005 آرسنال 3-0 بلکبرن را در ملینیوم برد.

» بیشترین تیم هایی که در این مرحله به مصاف آرسنال رفتند ... چلسی (3) / منچستریونایتد (3) / تاتنهام (3) / بلکبرن راورز (2) / استوک سیتی (2) / ولوهمولتون (2)

 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۱/۳۱
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: جام حذفی انگلستان
منبع : arsenal.com
بازدید: ۱,۰۰۶ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰
بازی قبلی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
0 - 1
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰