loading
در حال بررسی درخواست شما
پر : جواب سوالات ومبلی را دادیم
پر : جواب سوالات ومبلی را دادیم

پر : جواب سوالات ومبلی را دادیم

مدافع آلمانی آرسنال،توپچی ها را با گلزنی خود در دقیقه ی ۸۱ به بازی برگرداند و پس از آن لوکاژ فابیانسکی با مهارهای بی نقص خود در ضربات پنالتی، آرسنال را به فینال رساندند.

مرتساکر گفت : " این بازتاب قدرت ذهنیمان بود که توانستیم با فشار عقب افتادن در نیمه نهایی کنار بیایم. پر احساس میکند که تیم جواب منقداش را با اولین پیروزی در ومبلی جدید پس از شکست در سال های ۲۰۰٩ و ۲۰۱۱ داده است.

این یک بازی بسیار سخت بود و شما از تیم تان وقتی در مقابل یک تیم از دسته پائین تر قرار میگیرد،انتظارات فراوانی دارید. شما فکر میکنید ما میریم و کار را یکسره میکنیم ، اما وقتی ۵ یا ۱۰ درصد از قدرت ذهنیمان کم میشود،پیروزی بسیار سخت میشود. وقتی آنها پنالتی شان را گل کردند ، هیچکس در مورد اینکه چه اتفاقی رخ خواهد داد مطمئن نبود. همه چیز زیر سوال رفته بود.

ما به سختی تلاش کردیم و به نظر می رسید نمیتوانیم در این مرحله از بازی گلی به ثمر برسانیم. من فکر کردم چیز ویژه ایی اتفاق خواهد افتاد تا بتوانیم خود را به آنها و اهدافمان برسانیم. وقتی که گل زدم بسیار خوشحال بودم ، این واقعا خیلی خاص بود. ما قدرت بدنی و ذهنی رفتن به فینال را بدست آوردیم ، اما در طول بازی احساس واقعا عجیبی داشتیم و هرکس خود را مورد بازخواست قرار میداد،چون هدف آشکار به آسانی گذشتن از نیمه نهایی بود! "

فرم آرسنال در لیگ ، نشان دهنده ی پیشرفت فابل توجه تیم پس از بازی در نیمه نهایی جام حذفی است و مرتساکر اذعان میکند که روحیه ی تیم از آنجا که میخواهند فصل را با بردن یک جام به پایان برسانند بسیار بالاست.

وی افزود : " در یک طرف اعتماد به نفسمان بازگشته است چون جایگاه چهارم تیم در جدول لیگ تثبیت شده است ، اما دوباره همان فشار بازی نیمه نهایی به بازی فینال منتقل خواهد شد. من فکر میکنم که اعتماد به نفسمان در هفته های اخیر بسیار بالا رفته است که به نظرم این میتواند ما را در رسیدن به هدفمان کمک کند. این بازی یک مقدار با بازی فینال متفاوت است. حالا میخواهیم این فصل را به درستی به پایان برسانیم. توقع مان این است که اکنون میخواهیم جام حذفی را ببریم. این در ذهنم میباشد. "

Arsenal.com

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۲/۲۳
به قلم ناصر
دسته‌بندی: جام حذفی انگلستان
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۵۵۱ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰
بازی قبلی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
0 - 1
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰