loading
در حال بررسی درخواست شما
گازیدیس : پیروزی در ومبلی برداشتن قدمی بزرگ
گازیدیس : پیروزی در ومبلی برداشتن قدمی بزرگ

گازیدیس : پیروزی در ومبلی برداشتن قدمی بزرگ

ایوان گازیدیس پیروزی در جام حذفی را روز بزرگی برای آرسنال میداند - اما وی قبلا برنامه ی موفقیت های آینده را طرح ریزی کرده است...

پس از عقب افتادن ۲-۰ توپچی ها در دقایق نخستین بازی، سانتی کازورلا و لورن کوشلنی بازی را به تساوی کشاندند و پس از آن گل پیروزی بخش آرون رمزی در وقت های اضافی، بازگشت شگفت انگیزی را برای توپچی ها در ورزشگاه ومبلی رقم زد. گازیدیس از نمایش قدرت شخصیت تیم بسیار خرسند است.

گازیدیس در مصاحبه با آرسنال پلیر اظهار داشت : " فکر کنم ما همه نوع احساسی را تجربه کردیم. شاید هزار مرتبه مردیم و زنده شدیم و من میتوانم به شما بگویم که وقوع یافتن آن (قهرمانی آرسنال) با چنین شخصیت و نظمی که بازیکنان نشان دادند بسیار دلگرم کننده بوده است."

" ساختار بسیار خوبی برای توسعه و پیشرفت داریم - امروز روز بزرگی برای برپایی جشن است و ما باید به عنوان عضوی از خانواده ی آرسنال، آنرا انجام دهیم. از فردا دوباره کار را آغاز خواهیم کرد و ما باید از این قهرمانی برای پیشرفت باشگاه و حرکت رو به جلو استفاده کنیم."

" این قدم بسیار بزرگیست تا بازیکنان متوجه شوند که از چه سختی هایی باید عبور کنند تا از خط پایان بگذرند. هرچند که این قدم بزرگیست، اما حالا احتیاج داریم تا قدم بعدی را برداریم. این واقعا فصلمان را برجسته کرد. شما با خود فکر میکنید، ما فقط هفت امتیاز با دابل کردن فاصله داشتیم و این شما را به حرکت رو به جلو و پیشرفت های بیشتر تشویق میکند."

" میدانیم که هنوز کار داریم، اما این یک قدم بسیار بزرگی میباشد و اساسی برای پیشرفت، که آنرا ادامه خواهیم داد."

یازدهمین قهرمانی آرسنال در جام حذفی مصادف با پنجمین قهرمانی آرسن ونگر در این جام میباشد. هیچ مربی در عصر حاضر، موفق به انجام چنین کاری نشده است و گازیدیس به طور ویژه ایی برای وی خوشحال است.

" فکر میکنم روز بزرگی برای آرسن بود. او با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم کرده است و شما میتوانید ببنید که این باشگاه را زنده نگه داشته است - شما میتوانید مشاهده کنید که وی چقدر عاشق این باشگاهست و این باشگاه چه معنی برای او دارد. دیدن اینکه خیس شده و به هوا پرتاب میشود - شاید کمی او را عصبی کرده باشد - اما این واقعا بسیار شگفت انگیز و فوق العاده بود! "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۲/۳۱
به قلم ناصر
دسته‌بندی: جام حذفی انگلستان
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۸۶۸ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰
بازی قبلی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
0 - 1
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰