loading
در حال بررسی درخواست شما
زیاد غر می‌زدم!
زیاد غر می‌زدم!

زیاد غر می‌زدم!

«زیاد غر می‌زدم!» - ویلیام سالیبا، ستاره آرسنال در اعترافی «تنبلانه»، تحول خود را از یک مهاجم دلخور به یک مدافع مسلط بیان می‌کند


ویلیام سالیبای 22 ساله فرانسوی در دوران جوانی خود، بیشتر به زدن گل علاقه داشت تا کلین شیت کردن. با این حال، او پذیرفت که نگرشش در آن زمان بهترین نبوده و تغییر پست بازی به نفع او تمام شده است. 


سالیبا در مصاحبه‌ای با وب‌سایت رسمی آرسنال در مورد پیشرفت خود گفت: «من همیشه می‌خواستم برنده شوم. همه‌چیزی بود که وقتی بازیکن جوان بودم، می‌خواستم. می‌خواستم هر بازی را ببرم و این چیزی بود که در آن سن بهم انگیزه می‌داد. می‌خواستم در هر بازی گل بزنم، اما نمی‌توانم بگویم که بازیکن خودخواهی بودم. برخی از مهاجم‌ها خودخواه هستند، اما من بازیکن تیم بودم. البته باید صادق باشم و بگویم که من یک بازیکن تنبل بودم. بله تنبل بودم و خیلی غر می‌زدم. مربی‌ام همیشه به خاطر غر زدن و تنبلی در تمرین‌ها سرزنشم می‌کرد. شاید به همین دلیل هرگز کاپیتان نشدم! همان‌طور که گفتم، از نظر فکری خام بودم، اما بعد بالغ شدم. مربیانم در آن سن بسیار به من کمک کردند. فهمیدم که در زمین چگونه باید باشم و تغییر کردم.»


آرسنال در سال 2019 به پتانسیل سالیبا اعتماد کرد. او مجبور بود تا برای فرصت‌ منظم بازی کردن صبور باشد، زیرا چندین بار قرض دادنش، اما او در حال حاضر یک بازیکن کلیدی در تیم جوان و هیجان‌انگیز آرتتا است. سالیبا در مورد تیم گفت: «ما اینجا جو بسیار خوبی داریم. هر روز می‌خندیم، شوخی می‌کنیم، دوست داریم با هم باشیم، اما وقتی در زمین هستیم، بسیار جدی عمل می‌کنیم. مهم است که هر دوی این‌ها را داشته باشیم - شما نمی‌توانید یکی را بدون دیگری داشته باشید.»

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۶/۲۲ ۱۰:۲۱
به قلم میلاد بهرام
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : goal.com
بازدید: ۲۱۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰