loading
در حال بررسی درخواست شما
من رهبر نیستم
من رهبر نیستم

من رهبر نیستم

ستاره آرسنال بوکایو ساکا در مصاحبه ای با فرانس فوتبال حاضر شد تا درباره اوجش در این باشگاه، بازگشت توپچی‌ها به لیگ قهرمانان و تاثیر میکل آرتتا بر مسیر حرفه‌ای‌اش صحبت کند.

ساکا به GFFF گفت که وقتی بچه بود رویای بازی کردن، حضور در ترکیب اول آرسنال، بازی در لیگ قهرمانان و تیم ملی انگلیس را داشته است. او تاکنون همه این موفقیت‌ها به جز بازی در لیگ قهرمانان را کسب کرده. البته او پس از رهبری یک چالش قهرمانی برای باشگاه محبوبش در فصل گذشته، دیگر مدت زیادی منتظر نخواهد ماند.

این بازیکن ملی‌پوش انگلیس فقط برای آرسنال بازی کرده و از 8 سالگی در آکادمی باشگاه بوده است. او درباره رشد در آکادمی توپچی‌ها گفت: "هر روز رفتن به آکادمی آرسنال و بزرگ شدن در آنجا برای کسی مثل من تجربه‌ای باورنکردنی بود. از بسیاری افراد آنجا الهام گرفتم. بازی برای آرسنال که یکی از باشگاه‌های بزرگ دنیا است، رویای من بود. آکادمی به من اجازه می‌داد در ورزشگاه باشم. بازی آرسنال و بارسلونا با حضور مسی، نیمار و سوارز را به یاد دارم. این خاطرات انگیزه مرا تقویت کرد."

ساکا درباره بازگشت به لیگ قهرمانان و اهدافش از جمله توپ طلا گفت: "هدف نهایی من بردن جام‌های زیاد با آرسنال و زدن گل‌های تعیین‌کننده است. در سطح ملی هم، قهرمانی جهانی با انگلیس افتخاری بزرگ خواهد بود. هدف هر بازیکنی فکر می‌کنم بردن توپ طلاست. اما الان تمرکزمان روی پیروزی‌های آرسنال است." 

ساکا درباره نقش رهبری‌اش در آرسنال و بازگشت لیگ قهرمانان به امارات گفت: "خودم را رهبر نمی‌بینم. رهبری در این تیم مشترک است. هرکس نقش خودش را دارد و من سعی می‌کنم وظیفه‌ام که گل‌زنی و ایجاد لحظات تاثیرگذار است را انجام دهم. بازگشت به لیگ قهرمانان هیجان‌انگیز است. آرسنال به آن عادت دارد اما برای من واقعاً ویژه خواهد بود. صبرم تمام شده."

ساکا توسط اونای امری به تیم اول آورده شد اما آرتتا به او جایگاه ثابتی داد و او را به یکی از بهترین وینگرهای راست دنیا تبدیل کرد. ساکا در پاسخ به اینکه آیا آرتتا را مثل برادر بزرگ‌تر می‌بیند، گفت: "نه، او مربی من است. گاهی کاری که می‌گوید را دقیقا انجام نمی‌دهم اما ناراحت نمی‌شود. سخت‌گیره چون می‌خواهد پیشرفت کنم. او می‌خواهد من بهترین شخص و بازیکن ممکن شوم."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۵/۲۵ ۰۹:۱۳
به قلم میلاد بهرام
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : فرانس فوتبال
بازدید: ۴۰۶ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰