loading
در حال بررسی درخواست شما
کاملا متفاوته
کاملا متفاوته

کاملا متفاوته

هاورتز 24 ساله پس از انتقال 67.5 میلیون پوندی از باشگاه چلسی واقع در جنوب لندن، به تدریج در حال سازگاری با زندگی تحت هدایت میکل آرتتا می‌باشد. او عمدتاً به عنوان یکی از سه هافبک میانی در کنار دکلان رایس و مارتین اودگارد بازی کرده است. البته در پیروزی 5-3 مقابل بارسلونا، گهگاهی موقعیت خود را تغییر داد و موفق به گلزنی نیز شد.

🎙کای هاورتز درباره تفاوت چلسی و آرسنال:

"سبک بازی آرسنال کاملاً متفاوت از چلسی است که من آنجا بازی می‌کردم. فکر می‌کنم این سبک بازی برای من خیلی مناسب است. البته همیشه کمی طول می‌کشد تا دوباره به آن عادت کنم. من 2.5 هفته است که اینجا هستم. کمی طول می‌کشد اما تمام تلاشم را می‌کنم تا عملکرد خوبی داشته باشم.

وقتی خوب تمرین کنی و در زمین عالی باشی، به تیم اصلی راه پیدا می‌کنی. فکر می‌کنم من هم باید در هر تمرین و بازی ۱۰۰ درصد تلاش کنم. این راه ورود من و هر بازیکن دیگری به تیم اصلی است. همیشه در باشگاه بزرگی مثل آرسنال رقابت وجود دارد. من قصد دارم با تمام وجود تلاش کنم تا بازی کنم."

هاورتز معتقده که پست هشت، بهترین پست برای اوست زیرا او توپ بیشتری بهش میرسه. علاوه بر این، او می‌خواهد با گل زدن هم کمک کند که فکر می‌کند بخش مهمی از بازی کردن در پست هشت است.

"واقعا از بازی در این پست لذت می‌برم. من توپ بیشتری را لمس می‌کنم و بیشتر در بازی درگیر هستم. من واقعا از آن لذت می‌برم. فکر می‌کنم هنوز جای پیشرفت زیادی در بازی‌هایم دارم و در حال سازگاری با بازی و همه چیز هستم. تا به حال خوب پیش رفته است. فکر می‌کنم [گلزنی] برای پست من و همچنین با توجه به قَدم مهم است. می‌خواهم گل بزنم. بخشی از بازی من است. همیشه باید به آنجا برسم. امیدوارم این موضوع در لیگ هم بیشتر اتفاق بیفتد."

هاورتز

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۵/۷ ۲۱:۱۵
به قلم میلاد بهرام
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : goal.com
بازدید: ۳۲۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰