loading
در حال بررسی درخواست شما
 آینده ونگر در دستان خودش است
 آینده ونگر در دستان خودش است

آینده ونگر در دستان خودش است

 
 
اسطوره آرسنال باور دارد که ونگر هم راه فرگوسن را پیش خواهد گرفت و نقشی مدیریتی در باشگاه خواهد داشت. ونگر اخیرا هجدهمین سالگرد حضورش در باشگاه را جشن گرفت که در طی این مدت موفق به فتح سه جام لیگ برتر و 5 جام حذفی شده است.
 
توانایی ونگر در چند فصل اخیر مورد سوال قرار گرفته و با وجود اینکه همواره در دوران ونگر  این تیم در بین تیمهای برتر اروپا قرار داشته اما موفق به فتح این جام تا کنون نشده است.
 
پارلر میگوید دیر یا زود ونگر ازاین سمت کنار خواهد رفت و باور دارد زمان آن به خود ونگر بستگی دارد.
 
" دیر یا زود این اتفاق خواهد افتاد و آرسن دیگر مربی آرسنال نخواهد بود. در نهایت به هیئت مدیره بستگی دارد که تصمیم بگیرد چه کسی  مربی بعدی تیم باشد ، آنها باید برنامه ای داشته باشند."
 
" اما من فکر میکنم آنها کاری را که آرسن بخواهد انجام خواهند  داد. آنها از او میپرسند که آیا میتواند باز هم یک سال دیگر بماند و سپس این به آرسن ربط دارد."
 
" این قرارداد ممکن است آخرین قراردادی باشد که ونگر با باشگاه به امضا رسانده او باید دیر یا زود به زندگیش نگاهی بیاندازد درست همانند سر الکس فرگوسن."
 
" او به این مسئله فکر کرد که یک گام عقبتر برود و فرد دیگری تیم را به جلو ببرد. اگرچه باور دارد او هنوزم در برخی مسائل نقش دارد."
 
 
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۷/۱۲
به قلم آرش فقیهی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : talksport.com
بازدید: ۹۹۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰
بازی آغاز شده است
بازی قبلی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
0 - 1
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰