loading
در حال بررسی درخواست شما
امری برخلاف ونگر، تصمیات سختی میگیرد
امری برخلاف ونگر، تصمیات سختی میگیرد

امری برخلاف ونگر، تصمیات سختی میگیرد

مهاجم سابق آرسنال معتقد است اونای امری نشان داده است که آماده اتخاذ تصمیم‌های دشوار است، کاری که ونگر در سال‌های آخر قادر به آن نبود.
 
رایت در گفتگو با The Debate توضیح داد تعویض‌های بیرحمانه امری در روز شکست مقابل چلسی، توسط سرمربی اسبق آرسنال انجام نمی‌شدند.
 
این سرمربی اسپانیایی بعد از نمایش ضعیف گرانیت ژاکا در نیمه دوم بازی او را از میدان خارج کرد و در ادامه نیز ۲۰ دقیقه مانده به اتمام بازی، ستاره تیمش مسوت اوزیل را نیز از ترکیب خارج کرد. رایت در این زمینه اظهار داشت:
 
"چیزی که قابل تقدیر است تعویض‌هایی بود که انجام شدند، که از نظر من تعویض‌های بزرگی بودند.
 
" اگر ونگر تیم بود ژاکا در زمین باقی می‌ماند، همینطور اوزیل. در حال حاضر چیزی که در رختکن تیم اتفاق می‌افتد این است که هیچ بازیکنی در حاشیه امنیت قرار ندارد اگر به شما نیاز نداشته باشیم و عملکرد مناسبی نداشته باشید از زمین خارج خواهید شد، و این همان چیزی است که انتظارش را دارم."
 
 
امری در گذشته نیز نشان داده است که به سادگی صبرش در برابر بازیکنان به اتمام می‌رسد و رایت معتقد است که سرمربی جدید آرسنال به دنبال بازیکنان بیشتری است که با سبک او مطابقت داشته باشند، نه اینکه تنها با بازیکنانی که در دسترس دارد کارش را ادامه بدهد. او در این مورد گفت:" البته این می تواند تبدیل به مشکل بزرگی برای او بشود زیرا مطمئن نیستم که سرمایه کافی برای جذب بازیکنان مورد نظرش را در اختیار داشته باشد تا او را به جایگاه مدنظرش برسانند.
 
"شما باید تا پنجره نقل و انتقالات آینده خودتان را برسانید تا بتوانید بازیکنان موردنظری که برای پیاده‌سازی ایده‌های شما مناسب هستند را جذب کنید زیرا برای انجام این‌کار به بازیکنان بیشتری احتیاج دارید و از نظر من بسیاری از بازیکنان فعلی فاقد این کیفیت هستند."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۶/۲
به قلم سپهر بهارلویی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Sky Sports
بازدید: ۱,۳۵۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰
بازی آغاز شده است
بازی قبلی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
0 - 1
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰