loading
در حال بررسی درخواست شما
تمجید دیکسون از جنیکنسون
تمجید دیکسون از جنیکنسون

تمجید دیکسون از جنیکنسون


جنکینسون برای دیدار هفته آینده انگلیس مقابل سوئد در لیست روی هاجسون قرار گرفته است اما به دلیل اینکه پیش از این در سطح جوانان برای فنلاند به میدان رفته حضورش در این دیدار مشروط بر صدور مجوز بازی برای انگلیس از سوی فیفاست.

دیکسون آخرین مدافع راست آرسنال بود که در تیم بزرگسالان انگلیس حضور داشت و اکنون از اینکه شروع فوق العاده جیکنسون در این فصل با دعوت شدنش به تیم ملی پاداش داده شده خوشحال است.

دیکسون در گفت و گو با سایت رسمی باشگاه اظهار داشت: " مطمئنا او پتانسیل ملی پوش شدن را دارد.نکته مهم درمورد بازیکنان جوانی مانند او این است که به آن ها اجازه دهید تا به طور پیوسته و بدون مانع پیشرفت داشته باشند.

" او پسر خوبی به نظر می رسد. من او را نمی شناسم اما مایلم با او بنشینیم و برای پی بردن به نوع تفکرش صحبت دوستانه ای داشته باشیم. می خواهم با او آشنا شوم اما باور دارم پسر واقعا خوبی است و آینده روشنی در انتظارش است.

" به عنوان یک بازیکن خواستار به دست آوردن یک شانس برای بازی کردن و نشان دادن توانایی هایتان و همچنین پیشرفت با بازی کردن هستید. به دست آوردن این فرصت ها مهم است. گاهی اوقات همواره فرصت جضور در ترکیب تیمتان را به دست نمی آورید؛ چرا که زمانش برای شما فرا نرسیده است. من او را بسیار دوست دارم و فکر می کنم ویژگی های زیادی برای تبدیل شدن به دفاع آخر دارد.


ویژگی مشترک بین دیکسون و جنکینسون این است که هردو به تیم ملی انگلیس راه یافته اند و همچنین پیش از رسیدن به سطوح بالا کار خود را از لیگ های پایین آغاز کردند.

" این یک گام بزرگ است و او این کار را کمی متفاوت با من انجام داده است. او پیش از آمدن به اینجا فقط حدود 5 دقیقه برای چارلتون بازی کرده بود! من بازی های زیادی در لیگ لیگ پایین تر انجام داده بودم و کمی درمورد عملکردم اطلاع بیشتری وجود داشت. آمدن به آرسنال هنوز هم یک جهش بزرگ برایم بود.

" او می تواند از راست به مرکز برود. همچنین او بازیکن آرسنال است، بنابراین دیدنش خوب است و هوادران نیز رابطه خوبی با او دارند. آن ها می توانند شور و شوقش را ببینند. هنوز چیزهای زیادی برای یادگیری دارد و من در او پتانسیل زیادی برای رفتن و تبدیل شدن به یک مدافع آخر سطح بالا رو می بینم.

" باید برای مدتی طولانی تلاشش را برای یادگیری و پیشرفت ادامه دهد و فکر نمی کنم پیش از انجام 50 بازی به آن دست یابد، سپس یک فرصت واقعی به دست خواهد آورد."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۸/۱۹
به قلم حمید فرازی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۷۵۱ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰
بازی آغاز شده است
بازی قبلی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
0 - 1
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰