loading
در حال بررسی درخواست شما
دیابی: باید آرامش خود را حفظ کنیم
دیابی: باید آرامش خود را حفظ کنیم

دیابی: باید آرامش خود را حفظ کنیم

در جدول لیگ برتر رقابت شدیدی است. توپچی ها 4 امتیاز از رقیب شمال لندنی خود یعنی تاتنهام عقب هستند و این در حالیست که لیورپول و اورتون هم در تعقیب آنها هستند اما دیابی اطمینان دارد که در صورت حفظ آرامش به 4 تیم صعود خواهند کرد.

" مطئنم که میتوانیم جز 4 تیم باشیم. ما همه چیز برای رسیدن به این رتبه است را در اختیار داریم. الان در آنجا نیستیم پس باید حرکت کنیم، خوب بازی کنیم و بازیها را برنده شویم."

" واقعا رقابت شدیدی است. اینک 4 تیم برای رسیدن به رتبه چهارمی مبارزه میکنند و شاید هم 6 تیم. مبارزه بزرگیست و تا آخر فصل نیز ادامه خواهد داشت."

" واقعا مهم است که آرامش داشته باشید چون وقتی عصبی هستید نمیتوانید کار خوبی انجام دهید. وقتی آرامش دارید نتیجه بهتری خواهید گرفت پس باید با خیال راحت بازی خودمان را انجام دهیم."

فصل گذشته آرسنال در شرایط مشابهی داشت و در پایان رتبه سوم برای آنها شد. دیابی معتقد است که آرسنال دوباره میتواند آن اتفاق را تکرار کند.

" فصل گذشته مردم تصور نمیکردند که جز چهار تیم شویم اما سوم شدیم. فقط کافیست با همان ذهنیت کار کنیم و 
پتانسیل خود را نشان دهیم."

" حتی تصور میکنم که میتوانیم دوم شویم چون اختلافمان فقط 9 امتیاز است اما اولی دور از دسترس است. نیاز داریم که بازی خودمان را کنیم، از آن لذت ببریم و روند پیروزی ها را حفظ کنیم و در نهایت موفق خواهیم شد. "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۱۲/۵
به قلم کاظم دانش
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : arsenal.com
بازدید: ۸۵۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰
بازی قبلی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
0 - 1
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰