loading
در حال بررسی درخواست شما
نمیتونستم نه بگم
نمیتونستم نه بگم

نمیتونستم نه بگم

پس از شنیدن علاقه ما به جذبش، دیوید رایا گفت فرصت انتقال به آرسنال برایش "یک چالش زیبا" است که نمی‌توانسته رد کند.

این دروازه‌بان ملی‌پوش اسپانیایی با قرارداد قرضی یک ساله از برنتفورد جایی که طی چند فصل اخیر در لیگ برتر درخشیده بود، به ما پیوست. او پس از صحبت با میکل آرتتا معتقد است زمان مناسبی برای نشان دادن توانایی‌هایش در سطح بالاتری است.

رایا گفت: "خیلی خوشحالم که می‌توانم این چالش را در مسیر حرفه‌ای‌ام پذیرا باشم و گام بعدی را بردارم. منتظرم کار را شروع کنم و ببینم فصل چطور پیش می‌رود. با مربی صحبت کردم و ارزش‌های آرسنال را به من گفت. باشگاه در حال رشد است و این یک چالش زیبا بود که نمی‌توانستم رد کنم."

او ادامه داد: "من سال‌هاست آرسنال را دنبال می‌کنم. از وقتی آرتتا اومده کاملاً تغییر کرده. سبک بازی از عقب زمین و اعتماد به نفس در پخش توپ، دلیل اصلی هماهنگی من با تیم است. سعی می‌کنم تا جایی که می‌توانم کمک کنم و می‌بینیم چه می‌شود."

داوید در لندن کلونی کاملا غریبه نیست. ایناکی کانا مربی دروازه‌بان‌ها که قبلاً در برنتفورد با او همکاری  می کرد دوباره با او کار خواهد کرد.

رایا می گوید: "ایناکی مربی خیلی سخت‌گیر اما خوب است. همیشه می‌خواهد بهترین باشی. وقتی باهاش تمرین کردم، خیلی بهتر شدم و طی ۶ ماه، زمانی که به برنتفورد رفتم دید من نسبت به دروازه‌بانی و نحوه بازی‌ام نسبت به زمان حضورم در بلکبرن عوض شد. اولین کسی بود که طرز فکر من را نسبت به جنبه‌های مختلف دروازه‌بانی عوض کرد.

منتظرم بیرون بروم و با بچه‌ها تمرین کنم و اتحادیه دروازه‌بانی را راه بیندازیم. این یک گروه محکم است که همیشه کنار هم هستیم و یکدیگر را پیش می‌بریم، پس فکر می‌کنم گروه سالمی خواهد بود. فقط منتظرم کار را شروع کنم و بچه‌ها را ملاقات کنم.

یکی از چالش‌ها عادت کردن به سبک بازی، تاکتیک هاس و شناختن بازیکنان تا جای ممکن باید سریع اتفاق بیفتد تا ارتباطات شکل بگیره. با شناخت کافی از بازیکنان و کادر فنی، فکر می‌کنم مرا در مسیر درست قرار می‌دهند و من سریع جا می‌افتم."

 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۵/۲۴ ۱۸:۳۰
به قلم میلاد بهرام
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : arsenal.com
بازدید: ۳۱۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰