loading
در حال بررسی درخواست شما
ونگر: تیم یک نفره نیستیم
ونگر: تیم یک نفره نیستیم

ونگر: تیم یک نفره نیستیم

مهاجم شیلیایی آرسنال در اولین فصل حضورش در انگلستان موفق شده در 22 بازی 14 گل به ثمر برساند و نسبت به سایر بازیکنان خارجی که به لیگ می آیند توانسته زودتر در تیم جا بیفتد.

عملکردهای خیره کننده او موجب شده خیلی ها آرسنال را به شدت وابسته به این بازیکن 25 ساله بدانند اما ونگر عقیده دیگری دارد.

" بگذارید بگویم که این حرف صادقانه نیست. اگر موضوع آمار گلزنی باشد بله، شما می توانید بگویید الکسیس عالی بوده اما اگر بخواهیم کل مجموعه بازی را در نظر بگیریم اینگونه نیست. اما از نظر گلزنی تا اینجا بی رقیب بوده است.

" به یاد نمی آورم بازیکنی انقدر زود در تیم جا افتاده باشد. او یک روحیه و شور و شوق بزرگ دارد، نگرش جنگجویانه دارد و وقتی چیزی را از دست می دهد این موضوع روی او تاثیر گذار نیست. او پر تحرک و مصمم است و این توانایی را دارد که در محوطه جریمه در منطقه درست جاگیری کند."

توانایی بدنی الکسیس هم نکته چشمگیر دیگری در بازی اوست و ونگر می خواهد توان و انرژی که سانچز در زمین صرف می کند موجب مصدومیت او نشود و می خواهد شرایط را به طور درست مدیریت کند.

" او در منطقه خطر است، می توانید این را در بازیش مشاهده کنید. اما او در هر حال تمام توان خود را به کار می گیرد. فکر می کنم بازی چهارشنبه بیست و هفتمین بازی او در این فصل بود، ضمن اینکه باید بازیهای ملی و پرواز های طولانی هم در نظر بگیریم.

" متاسفانه شما هرگز نمی داند چقدر می توانید از یک بازیکن کار بکشید. علم تا این حد پیشرفت نکرده که بتوانیم این موضوع را پیش بینی کنیم اما او پتانسیل ریکاوری بسیار خوبی دارد. او بعد از بازیها به سرعت ریکاوری می شود، کاملاً سرحال است و می خواهد باز هم بازی کند."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۹/۱۴
به قلم حسین محمودی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۹۱۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰
بازی قبلی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
0 - 1
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰