loading
در حال بررسی درخواست شما
چمبرز: مدیون ساوتهمپتون هستم
چمبرز: مدیون ساوتهمپتون هستم

چمبرز: مدیون ساوتهمپتون هستم

این مدافع جوان در تابستان گذشته پس از 12 سال حضور در جمع ساوتهمپتونی ها به آرسنال پیوست و در بازی جام کپیتال وان نیز مقابل تیم سابق خود بازی کرد.

او در آستانه بازی چهارشنبه شب در مصاحبه ای سایت رسمی ضمن تشکر از باشگاه سابقش شروع خوب آنها در فصل جاری را مورد تمجید قرار داد.

" به شدت هیجان زده ام. ما چند ماه قبل مقابل ساوتهمپتون بازی کردیم و برای من بازی خوبی بود. این بازی هم یک جورهایی عجیب و غریب بود چون 12 سال در آن باشگاه حضور داشتم اما از اینکه فرصت بازی مقابل آنها دارم را لذت می برم.

" من خیلی مدیون ساوتهمپتون هستم. آنها من را به بازیکنی که الان هستم تبدیل کرده اند. یک سری بازیکن هم سن و سال بودیم که به خوبی در آکادمی فوق العاده آنها آموزش دیدیم و به تیم اصلی راه یافتیم.

" آنها حالا تیم خوبی دارند و از اینکه عملکرد خوبی دارند خوشحال هستم. رونالد کومان بازیکن خوبی به تیم اضافه کرده و آنها شروع بسیار خوبی در این فصل داشته اند.

" همچنین از اینکه ناتانیل کلاین خوب کار می کند خوشحالم. او هم تیمی من بود و ما رابطه بسیار خوبی با هم داشتیم چون رقابت بین ما باعث می شد هر دو بهترین عملکرد خود را ارائه کنیم. همچنین از اینکه بازیکنان جدیدشان به سرعت با تیم هماهنگ شده اند تحت تاثیر قرار گرفته ام."
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۹/۱۱
به قلم حسین محمودی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۶۵۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰
بازی قبلی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
0 - 1
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰