loading
در حال بررسی درخواست شما
کیون: تغییراتی که امری انجام داده باعث شکوفایی بازیکنان تیم شده است
کیون: تغییراتی که امری انجام داده باعث شکوفایی بازیکنان تیم شده است

کیون: تغییراتی که امری انجام داده باعث شکوفایی بازیکنان تیم شده است

مدافع سابق آرسنال، مارتین کیون می گوید که تغییرات بوجود آمده توسط امری در باشگاه باعث شده تا عملکرد دفاعی تیم، بهبود یابد. آرسنال در پنج شنبه شب با 10 تغییر نسبت به بازی با بورنموث در بازی با ورسکلا حاضر شد و کار سختی را نیز در کیف پیش رو نداشت و 3-0 برنده بازی شد. کیون به بی تی اسپورت گفت: تقریبا تیم با 11 بازیکن متفاوت در بازی حضور پیدا کرد و ترکیب دفاعی تیم هم کاملا متفاوت بود، اما هر کدام از بازیکنان جدید، عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذاشتند. این موضوع حاوی پیامی مهم می باشد. من فکر میکنم این موضوع به خوبی تفکرات مربی را به نمایش می گذارد. تمام ساختار و بخش های باشگاه، نقش ها و مسئولیت های خود را بخوبی می دانند و آنها را اجرا می کنند.
 
پیش از اتمام نیمه اول آرسنال با سه گل، امیل اسمیت، جو ویلاک و آرون رمزی از حریف پیش افتاد و بازی با ورسکلا با همین نتیجه به پایان رسید.آرسنال در این بازی دفاع خوبی را از خود نشان داد و کیون گفت که تحت تاثیر عملکرد خوب کارل جنکینسون قرار گرفته است.او گفت: او تاکنون در دفاع وسط بازی نکرده بود، بازی با ورسکلا نشان داد که اگر او در دفاع وسط شانس بازی داشته باشد، شاید بتواند جایی در تیم اصلی داشته باشد.
 
تعداد بازی های بدون شکست آرسنال، به 19 بازی رسید که 5 بازی از آنها در لیگ اروپا بوده است. امری از 4 نوجوان در ترکیب اصلی آرسنال در کیف استفاده کرد و 2 بازیکن نوجوان را نیز بصورت یار تعویضی، به بازی آورد.کیون در این باره گفت: شاکله اصلی تیم در بازی با تیم اوکراینی خوب بنظر می رسید. آنها می توانند بهتر هم باشند. آنها سطح بالای خود را نشان دادند وقطعا آینده روشنی پیشروی بازیکنان آرسنال می باشد. من به خصوص عملکرد جو ویلاک را تحسین میکنم. مدلی، باوجود اینکه بعنوان یار تعویضی به زمین آمد، عملکرد خوبی را از خود نشان داد. ساکا، اعتماد به نفس خوبی را از خود نشان داد و همه می توانند بهتر و بهتر شوند.  
 
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۹/۱۰
به قلم amir talezari
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Mirror
بازدید: ۹۹۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
لیگ های دیگر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۵/۶ ۱۹:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
2 - 1
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰