loading
در حال بررسی درخواست شما
گیبس: نباید بازی برگشت را دست کم بگیریم
گیبس: نباید بازی برگشت را دست کم بگیریم

گیبس: نباید بازی برگشت را دست کم بگیریم


تیم آرسن ونگر پس از پیروزی 0-3 مقابل فنرباغچه در دیدار رفت از دور پلی آف لیگ قهرمانان اکنون در آستانه صعود به مرحله گروهی این رقابت ها قرار دارد.

اما آرسنال که دو فصل قبل در دیدار برگشت لیگ قهرمانان مقابل آث میلان در ورزشگاه امارات 3 گل به ثمر رساند با بازی های برگشت حماسه وار بیگانه نیست و گیبس نمی خواهد این بار چنین چیزی را تجربه کند.

" کار هنوز تمام نشده چرا که یک بازی دیگر نیز داریم. باید متمرکز بمانیم؛ زیرا شما فکر می کنید که ما در موقعیت قدرتمندی هستیم اما اکنون باید درمورد چگونه کار کردن در دیدار برگشت فکر کنیم.

" باید دوباره با تمام توان به میدان برویم درغیر این صورت اگر به نظاره بنشینیم و فکر کنیم که پیش از این صعود کرده ایم می تواند ما را در وضعیت خطرناکی قرار دهد و ما چنین چیزی را نمی خواهیم. باید قوی باشیم و اطمینان حاصل کنیم که هفته آینده کار را به اتمام می رسانیم."

اکنون گیبس و هم تیمی هایش می توانند پس از واکنش خوب به شکست مقابل استون ویلا در لیگ برتر در وضعیت بهتری قرار بگیرند.

" این نتیجه ما را در وضعیت بهتری قرار می دهد، این پیروزی اتحاد بیشتری به ما داده است. فکر می کنم مردم امشب توانایی های این تیم را دیده اند و اکنون ما باید این عملکرد را به بقیه فصل منتقل کنیم.

" این گل لحظه خوبی برایم بود، صادقانه بگویم احساس کردم شایسته این بودیم که در نیمه اول ار حریف پیش بیوفتیم. می دانستم که به ثمر رساندن یک گل خارج از خانه ما را در موقعیت قدرتمندی قرار خواهد داد و ما با تمام توان برای رسیدن به آن گل تلاش کردیم. معتقدم سزاوار آن بودیم و پاداش عملکرد خوبمان را گرفتیم.

" به نظرم از ابتدای مسابقه بازی خوبی را انجام دادیم و راستش معتقدم در نیمه اول بهتر بودیم - در نیمه دوم کمی نگران بودیم؛ زیرا واقعاً می خواستیم که به گل دست یابیم اما می دانستیم که فرصت ها در راه است و زمانی که فرصت هایی به دست آوردیم از آن ها استفاده کردیم.

" از توانایی های خود آگاهیم بنابراین مجبور نیستیم آن را برای کس دیگری اثبات کنیم اما باید به خودمان اثبات کنیم که می توانیم باثبات باشیم و شروع به کسب نتایج در هر هفته کنیم. این به خود ما بستگی دارد و صرفاً چیزی است که روی آن متمرکز هستیم."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۵/۳۱
به قلم حمید فرازی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۹۸۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
لیگ های دیگر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۵/۶ ۱۹:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
2 - 1
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰