loading
در حال بررسی درخواست شما
زمانی باختیم که مثل برنده ها بازی میکردیم
زمانی باختیم که مثل برنده ها بازی میکردیم

زمانی باختیم که مثل برنده ها بازی میکردیم



درباره گل پیروزی
نتیجه عادلانه نبود. احساس میکنم کمی بی تجربه عمل کردیم. آن یک کرنر برای ما بود و تبدیل به یک گل برای آنها شد. میدانستم که دچار مشکل میشویم چون به اندازه کافی توپ را برای کرنر نگه نداشتیم چون ژورو در حال بازگشت به پست خودش بود ! و چون زمان کافی به او ندادیم که برگردد از همان جا ضربه خوردیم.
از کرنر خوب استفاده نکردیم اما چیزیکه ناامیدکننده است این است که شکست بخوریم آن هم در حالیکه به دنبال پیروزی بودیم. جوانان ما خوب بازی کردند و در پایان مزد زحمات خود را دریافت نکردند.

درباره عملکرد چمبرلین...
در یک سوم نهایی فاقد تجربه برای تمام کردن کار بودیم اما چمبرلین نشان داد که میتواند کارهایی انجام دهد. او پیشرفت خود نسبت به دو ماه گذشته را نشان داد.
تجربه نشان داد که گاهی اوقات صبر کردن مفید است. تاکنون برای او صبر زیادی کردم و او نشان داد که پیشرفت کرده است.
عملکرد الکس مرا شگفت زده کرد. تا دوماه قبل بدون توپ میتوانستید او را تحت تاثیر بگذارید اما امشب مقاومت و سختکوشی او را در مقابل مشکلات و دوئلها میتوانستید مشاهده کنید. که در سطح اول فوتبال این مهم است.

در مورد درگیری بعد از پایان بازی...
چیزی در مورد آن نمیدانم.

در مورد نبرد در میانه میدان...
مبارزه سختی در میانه میدان بود و احساس میکنم فریمپونگ و کوکلین خوب کار کردند.ما بسیار پرتحرک و قوی بودیم.البته گاهی نظم خود را از دست میدادیم خصوصا در 20 دقیقه پایانی که میتوانستیم کار را برای خودمان تمام کنیم و بر روی ضربات آخرمان بی تجربه عمل کردیم. اما به هیچ وجه تیم خودمان را مقصر نمیدانم. بازیکنان من شحاعت،کیفیت و اشتیاق خود را نشان دادند. اما از اینکه مزد زحماتشان را نگرفتند ناراحتم.

آیا منچسترسیتی خوش شانس بود؟
کار را برای آنها سخت کردیم. آنها موقعیت خوبی به دست آوردند و از آن استفاده کردند.اما ما بی تجربه کار کردیم و به راحتی میتوانستیم اجازه شروع حرکت را به آنها ندهیم. البته من به شانس اعتقاد ندارم.ما باید ضدحمله آنها را متوقف میکردیم.

درباره تفاوت میان دو ترکیب ...
آنها بازیکنانی را به صورت قرضی به تیمهای دیگر فرستادند.بلمی آدبایور و سانتا کروز که نمیدانم کجاست! از نظر عددی آنها بازیکنان زیادی دارند اما از لحاظ کیفیت ما نشان دادیم که میتوانیم مبارزه کنیم.

در مورد اینکه یک جام را از دست دادید...
نکات منفی و مثبت داشت و من میخواهم نکات مثبت را برای پیشرفت در تیم در نظر بگیرم. ما نگرش خوبی داشتیم و با حفظ این نگرش میتوانیم امیدوار باشیم. اگر به تیمهای حاضر در این جام نگاه کنیم متوجه خواهید شد که فتح آن ساده نخواهد بود.

در مورد اینکه جام حذفی شانس خوبی برای بردن یک جام است...
لیگ مهمتر است.و از همه مهتر باید بین 4 تیم اول کار را تمام کنیم


به قلم : کاظم

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۹/۹
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: لیگ کاپ
منبع : arsenal.com
بازدید: ۱,۴۶۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰
بازی قبلی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
0 - 1
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰