loading
در حال بررسی درخواست شما
ونگر: مطمئنم کاونتری بازخواهد گشت
ونگر: مطمئنم کاونتری بازخواهد گشت

ونگر: مطمئنم کاونتری بازخواهد گشت


کاونتری سیتی که به آبی های آسمانی مشهور است در سال 2001 پس از سپری کردن 34 سال متوالی در سطح اول فوتبال انگلستان به دسته پایین تر سقوط کرد، آنها فصل گذشته هم به لیگ دسته اول سقوط کردند و اندی ثورن سرمربی آنها در ابتدای هفته از سمت خود برکنار شد.

اما ونگر که این باشگاه ها را به خاطر حضور طولانی مدتشان در سطح اول فوتبال انگلستان می شناسد معتقد است حضور در دسته اول می تواند در بلند مدت به سود کاونتری باشد.

"در چند سال اخیر با آنها بازی نکرده ایم و این بازی در جام اتحادیه یادآور بازیهایمان با کاونتری در لیگ برتر است، آنها یک استادیوم جدید ساختند و پس از آن دچار مشکل شدند.

"ساوتهمپتون هم چنین شرایطی داشت ولی توانست دوباره به سطح اول برگردد، همیشه معتقدم چنین باشگاه هایی هیچوقت نمی میرند و دلیل آن هم پنانسیل موجود در این باشگاه هاست، همه آنها روزی بازخواهند گشت.

"بعضی وقتها مجبورید چنین شرایطی را تحمل کنید، به لیگ دسته اول بروید، دوباره خودتان را بسازید و بازگشتی با شکوه به لیگ برتر داشته باشید، مطمئنم آنها روزی بازخواهند گشت.

" رو به رو شدن با آنها جالب خواهد بود چون در اولین بازیشان در جام اتحادیه خوب کار کردند، همچنین اینکه در خانه بازی می کنیم نکته خوبی است."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۶/۱۰
به قلم حسین محمودی
دسته‌بندی: لیگ کاپ
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۱۴۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰
بازی قبلی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
0 - 1
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰