loading
در حال بررسی درخواست شما
اخبار بازیکنان قرضی
اخبار بازیکنان قرضی

اخبار بازیکنان قرضی

سامبی لوکونگا در اولین بازی خود برای لوتون تاون در لیگ برتر انگلیس، در روز شنبه در کراون کوتیج با نتیجه 1-0 مقابل فولام شکست خورد.

لوکونگا که در کنار مارولوس ناکامبا در خط میانی دو نفره بازی می کرد، به کم کردن شانس های گلزنی تیم میزبان کمک کرد، اما در نهایت این یک شروع رویایی برای ملی پوش بلژیکی نبود، زیرا گل کارلوس وینیسیوس باعث شد لوتون در قعر جدول لیگ برتر باقی بماند و همچنان به دنبال اولین امتیاز خود در بالاترین سطح لیگ انگلیس باشد.

مارکینیوش در دقیقه 58 تعویض شد و به نانت کمک کرد تا اولین پیروزی خود در فصل جاری لیگ 1 فرانسه را با برتری 1-0 خارج از خانه مقابل کلرمون فوت در روز یکشنبه به دست آورد. نانت اکنون در جایگاه پانزدهم جدول قرار دارد.

در استادیوم سانتیاگو برنابئو، کیران تیرنی 69 دقیقه برای رئال سوسیداد در مقابل رئال مادرید، صدرنشین لالیگا، بازی کرد و تیمش با نتیجه 2-1 شکست خورد. سوسیداد با 6 امتیاز از 5 بازی در رتبه یازدهم لالیگا قرار دارد.

در چمپیونشیپ انگلستان، چارلی پاتینو 82 دقیقه در شکست 2-0 سوانسی سیتی مقابل کاردیف سیتی در دربی جنوب ولز در روز شنبه بازی کرد. این نتیجه باعث شد سوانسی با 2 امتیاز در رده بیست و دوم جدول قرار بگیرد و همچنان منتظر اولین پیروزی خود در این فصل باشد. الکس رونارسون دروازه بان ذخیره کاردیف بود.

در جای دیگری از این دسته، میلوال در خانه با نتیجه 3-0 به لیدز یونایتد باخت، در حالی که بروک نورتون-کافی 90 دقیقه کامل برای شیرها بازی کرد که در رده هجدهم چمپیونشیپ قرار دارند.

عمر رکیک در لیگ یک انگلیس، 78 دقیقه از پیروزی 2-1 ویگان اتلتیک در خانه مقابل کمبریج یونایتد در روز شنبه بازی کرد. لاتیکس ها چهار پیروزی در لیگ دارند، اما با پنج امتیاز در رده بیستم قرار دارد، زیرا قبل از شروع فصل چهار امتیاز از آن ها کم شده است.

سه رده پایین تر از آن ها چلتنهام تاون قرار دارد که روز شنبه در زمین اکسترسیتی، صدرنشین لیگ، با نتیجه 1-0 شکست خورد. ناتان باتلر-اویید جی در دقیقه 78 به میدان آمد و این تیم همچنان به دنبال اولین پیروزی خود در این فصل است.

بیلی ویگار در شکست 1-0 ایستبورن بورو در خانه مقابل ورثینگ در دور دوم مقدماتی جام حذفی در روز شنبه بازی کرد.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۶/۲۷ ۱۸:۵۰
به قلم میلاد بهرام
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۲۹۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰
بازی قبلی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
2 - 3
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰