loading
در حال بررسی درخواست شما
پیروزی شیرین و پر گل آرسنال !!
پیروزی شیرین و پر گل آرسنال !!

پیروزی شیرین و پر گل آرسنال !!

نیمه اول : سراسر این نیمه توپ و میدان در دست آرسنالی ها بود و توپچی ها بازی تماشاگر پسندی را ارائه دادند که اگر در ضربات آخر دقت می کردند حداقل 3 گل دیگر در این نیمه به ثمر می رساندند. در همان دقایق ابتدایی سانتر کلیچی به دست مدافعین ویگان برخورد کرد که داور آن را پنالتی تشخیص نداد. در دقیقه 8 رابین روی چرخشی زیبا شوت خود را روانه دروازه کرد که با اختلاف به بیرون رفت. دقیقه 10 اولین حمله جدی ویگان شکل گرفت که گالاس با جنگندگی تمام در محوطه جریمه تکل زیبایی رفت و مانع از به ثمر رسیدن گل شد. دقیقه 13 رابین با وارد شدن به محوطه جریمه و شوت خود یک کرنر از حریف گرفت. روی همان ضربه کرنر ضربه سر گالاس را از روی خط دروازه به بیرون کشیدند. در دقیقه 19 ابوئه در موقعیت بسیار عالی درون محوطه جریمه قرار گرفت که شوت خود را به بیرون زد. دقیقه 21 روی پاس عمقی استادانه گالاس، ابوئه وارد محوطه شد و پاسی را برای رابین مهیا کرد که رابین نتوانست آن را روی نقطه پنالتی بزند ! در دقیقه 24 روی حرکت ادواردو که شوتی را روانه دروازه کرد کرنری برای آرسنال به دست آمد. ضربه کرنر رابین بر روی سر ورمالن نشست و او هم بین دو مدافع گل خود را به ثمر رساند تا نتیجه حملات آرسنال گلی به این زیبایی باشد. پس از گل حدود 5 دقیقه حملات ویگان شروع شد که با دفاع عالی و بی نقص آرسنال همراه بود. دقیقه 34 باز هم ابوئه وارد محوطه شد و در زاویه بسته شوت خود را به بیرون زد. دقیقه 36 ورمالن روی پاس هوایی حریف جا ماند و گالاس توانست آن را پوشش دهد و روی همان کرنر ضربه سر یاران ویگان را جلوی خط دروازه مانونه به خوبی گرفت. دقیقه 41 نیز مهاجم ویگان وارد محوطه جریمه شد ولی سانیا آن را به خوبی دفع کرد. یک دقیقه بعد روی پاس زیبای دیابی به ادواردو و پاس ادواردو به رابین ، باز هم رابین روی نقطه پنالتی نتوانست توپ را به خوبی روانه دروازه کند. اواخر نیمه اول پاس بسیار عالی سسک به رابین رسید و او در موقعیت تک به تک قرار گرفت که هیچ مدافعی او را مهار نکرده بود و ضربه نمایشی خود را به سمت دروازه زد که خوب روی پای او جفت و جور نشد و به سمت اوت رفت و ادورادو هم نتوانست به توپ برسد و آن را به گل تبدیل کند. در این نیمه موقعیت گل آرسنال 13 و ویگان 4 بود !!

نیمه دوم : نیمه دوم خیلی آرام سپری میشد تا اینکه روی نفوذ ابوئه به محوطه جریمه، توانست پاسی به ورمالن دهد و او نیز با ضربه دقیق و قدرتمندی به دور از دستان دروازبان گل دوم خود و آرسنال را به ثمر رساند. پس از گل بازی آرامی را شاهد بودیم تا اینکه دقیقه 59 روی پاس اشتباه سانگ، مهاجم ویگان وارد محوطه شد و شوتی را زد ولی مانونه آن را به خوبی گرفت. در برگشت همین توپ روس سانتر کلیچی ادواردو سرضرب شوتی زد که به تیرک برخود کرد و در برگشت با تاثیرگذاری دیابی توپ دوباره به ادواردو رسید و شوت خود را زد که در بین راه به پای ابوئه برخود کرد اما گل به نام ادواردو رقم خورد. در دقیقه 66 سانگ با دریبل دو نفر وارد محوطه شد و شوت خود را زد که به تیرک دروازه برخورد کرد ! در همین دقیقه آرون رمسی به جای دیابی وارد زمین شد. دقیقه 68 روی پاس بلند کلیچی ادواردو صاحب توپ شد و روی خط محوطه جریمه شوت خود را زد که دروازبان باز هم گرفت. یک دقیقه بعد ادورادو پاسی را برای رمسی مهیا کرد که ضربه او به بالای دروازه رفت. دقیقه 73 توماس روسیچکی و بنتنر به جای ادواردو و ابوئه وارد زمین شدند. دقیقه 76 باز هم رمسی روی پاس رابین صاحب موقعیت شد که شوت او باز هم به بیرون رفت. دقیقه 78 نیز مانونه باز هم ضربه آزاد ویگان را به خوبی گرفت. دقیقه 78 رابین پشت محوطه صاحب موقعیت شوت زنی شد که نتوانست شوت خود را بزند. در دقیقه 81 مهاجم ویگان شوتی را روانه دروازه کرد که مانونه ابتدا آن را دفع کرد ولی در برگشت شارنر آن را به گل تبدیل کرد که داور به درستی آن را آفساید اعلام کرد. در دقیقه 90 نیز فابرگاس روی سانتر زمینی بنتنر توانست جلوی دروازه گل چهارم آرسنال را به ثمر برساند. در آخرین دقیقه نیمه دوم هم رمسی پاس بلندی برای رابین مهیا کرد که نتوانست آن را بزند و در برگشت نیز شوت توماس را دروازبان گرفت.

- باز هم در این دیدار آرسنال بازی همیشگی خود را نشان داد که تماشاگران فوتبال از آن لذت می برند.
- دقیقه 75 روی تکلی که توماس روسیچکی رفت ، لباسش زیر پای بازیکن ویگان گیر کرد و به کلی پاره شد !! حدود چند دقیقه نیز توماس با لباس کاملا پاره شده بازی می کرد تا اینکه از رختگن برای او لباسی تهیه کردند.
- فابرگاس در اواخر نیمه دوم دچار مصدومیت شد و لنگان لنگان حرکت می کرد ! حتی پس از گل نیز شادمانی نکرد !! امیدواریم برای او مشکلی پیش نیامده باشد.
- خط هافبک آرسنال روز بسیار خوبی را سپری کرد. ابوئه ، دیابی و ورمالن را می توان بهترین بازیکنان این دیدار مشخص کرد. ورمالن نشان داد که علاوه بر قدرت سرزنی بالایی که دارد، شوت های زیبایی نیز می زند.
- خوشحالی رابین و ورمالن پس از گل اول صحنه جالبی را خلق کرده بود ! پس از درگیری آنها در بازی آرسنال و آژاکس این صحنه حالت کاملا متفاوتی داشت.
- در این دیدار سانگ روی گرفتن موقعیت ضد حمله حریف ، کارت زرد دریافت کرد
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۸/۷/۱
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.ir
بازدید: ۸۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
لیگ های دیگر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۵/۶ ۱۹:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
2 - 1
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰