loading
در حال بررسی درخواست شما
 اودگارد: در محوطه جریمه، بی رحم نبودیم!
 اودگارد: در محوطه جریمه، بی رحم نبودیم!

اودگارد: در محوطه جریمه، بی رحم نبودیم!

بازگشت تلخ به امارات، با شکست ۲-۰ مقابل وستهام رقم خورد. این در حالی بود که توپچی‌ها با ثبت ۳۰ شوت به سمت دروازه و ۷۴ درصد مالکیت توپ، تسلط کاملی بر میدان داشتند. اما کاپیتان آرسنال، مارتین اودگارد، انگشت اتهام را به سوی کم‌دقتی در هر دو محوطه جریمه نشانه رفت.

اودگارد پس از بازی با لحنی تلخ گفت: «فکر می‌کنم موقعیت‌های کافی برای بردن بازی خلق کردیم، اما جزئیات کوچک، از پاس آخر ضعیف تا ضربات ناقص، مانع از گلزنی شدند. باید از این شکست درس بگیریم و در محوطه جریمه، تیزتر و بی‌رحم‌تر شویم.»

او در ادامه افزود: «گل‌هایی که خوردیم، خیلی ساده بودند. بنابراین، بدون شک، داخل محوطه جریمه، جایی که سرنوشت بازی‌ها رقم می‌خورد، عملکرد خوبی نداشتیم.»

این سومین شکست آرسنال در ۲۶ بازی خانگی سال ۲۰۲۳ بود و کاپیتان تیم ابراز تأسف کرد که نتوانستند سال را با نمایشی درخشان، در مقابل هواداران خود، به پایان برسانند.

اودگارد گفت: «باخت دردناکی بود. همیشه می‌خواهیم به هواداران‌مان عملکردی خوب ارائه دهیم و پیروز شویم. آخرین بازی خانگی سال بود و می‌خواستیم به شکلی زیبا به کار پایان دهیم، اما امروز روز ما نبود. باید به خودمان نگاه کنیم، درس بگیریم و رو به جلو حرکت کنیم. بازی بعدی خیلی زود فرا می‌رسد و فرصتی برای افسوس خوردن نداریم. باید پیش برویم و از این تجربه تلخ درس بگیریم.»

شکست مقابل وستهام، زنگ خطری برای تیم آرتتا محسوب می‌شود. با فشردگی مسابقات، توپچی‌ها باید هر چه زودتر ضعف‌های خود را برطرف کنند و برای رقابت‌های حساس پیش‌رو آماده شوند. آیا آرسنال می‌تواند از این شکست درس بگیرد و با چهره‌ای بی‌رحم‌تر در خطوط هجومی، به مسیر پیروزی بازگردد؟ یا روند نگران‌کننده‌ی از دست رفتن موقعیت‌ها، گریبان‌گیر آرتتا و شاگردانش خواهد ماند؟

پاسخ به این سوالات، در بازی‌های آینده‌ی آرسنال، روشن خواهد شد. اما یک چیز قطعی است: توپچی‌ها برای حفظ صدرنشینی و قهرمانی، باید در هر دو محوطه جریمه، دقت و تیزبینی بیشتری از خود نشان میدادند.

 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۱۰/۸ ۱۱:۰۳
به قلم میلاد بهرام
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : arsenal.com
بازدید: ۱۶۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰