loading
در حال بررسی درخواست شما
به آرزویم رسیدم
به آرزویم رسیدم

به آرزویم رسیدم

کای هاورتز پس از گلزنی حساس برای برتری مقابل برنتفورد و رسیدن تیمش به صدر لیگ برتر، اعتراف کرد که این گل، رویایی دیرینه برای او بوده است.

این مهاجم آلمانی که در چهارمین بازی پیاپی لیگ گلزنی کرده بود، با گل خود در این بازی، زنبورها را مغلوب و هشتمین پیروزی پیاپی تیمش را رقم زد.

هاورتز در حالی به عنوان گلزن برتر تیم لقب گرفت و نام خود را در ورزشگاه امارات شنید که به گفته خودش، این لحظه، تنها آرزوی دوران کودکی او در مسیر تبدیل شدن به یک فوتبالیست حرفه‌ای بوده است.

او گفت: «فکر می‌کنم هر بچه‌ای در دوران حرفه‌ای خود آرزوی چنین لحظاتی را دارد و امروز من طعم چیزی شبیه به آن را چشیدم. هواداران این لحظه را برای من بسیار خاص کردند و من واقعاً از بابت آن سپاسگزارم. از همه آنها تشکر می‌کنم.»

کای در مورد ارتباط ویژه‌ای که به سرعت با هواداران تیم برقرار کرده است، افزود: «شما همیشه به چنین چیزی امیدوار هستید. می‌دانم که شاید از همان ابتدا اینطور نبود، اما همیشه سعی می‌کنم سخت کار کنم و اعتماد به نفسم را از دست ندهم. من فقط در هر بازی بهترین عملکردم را ارائه می‌دهم و این کار را انجام دادم، بنابراین خوشحالم که اکنون چند تا از آن لحظات را تجربه کرده‌ام.»

«خیلی خوشحالم، این بازی بزرگی برای ما بود. بازی در چنین رقابت هایی و برنده شدن در پایان همیشه بسیار لذت‌بخش است و احساس فوق‌العاده‌ای بود.»

از زمان ورود هاورتز به تیم در تابستان، تعداد گل‌های او در تمامی رقابت‌ها به هشت گل رسیده است. او که در بازی قبلی لیگ در این فصل نیز زنبورها را با یک گل دیرهنگام مغلوب کرده بود، از اینکه بار دیگر دروازه این تیم را باز کرده، هیجان‌زده بود.

او در مورد گل خود گفت: «فقط امیدوار بودم که بن [وایت] من را پیدا کند و سانتر او فوق‌العاده بود. من در محوطه جریمه کاملاً آزاد بودم و خب کمی هم از بابت واکنش دروازه‌بان خوش‌شانس بودم، اما پاس گل بن عالی بود.»

«خوشحالم، اما همیشه می‌خواهم بهتر و بهتر شوم. می‌دانم که فوتبال همیشه بالا و پایین دارد و یک هفته شما قهرمان هستید و هفته بعد نه، بنابراین فقط سعی می‌کنم سخت کار کنم و برای کمک به تیم، این روند را حفظ کنم.»
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۱۲/۲۰ ۱۱:۱۷
به قلم میلاد بهرام
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : arsenal.com
بازدید: ۱۱۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰