loading
در حال بررسی درخواست شما
تیم ملی انگلستان و آمادگی برای یورو 2024
تیم ملی انگلستان و آمادگی برای یورو 2024

تیم ملی انگلستان و آمادگی برای یورو ۲۰۲۴

  • تیم ملی انگلستان و آمادگی برای یورو 2024

با نزدیک شدن به مسابقات یورو 2024، تیم ملی انگلستان با انتخاب بازیکنانی چون بوکایو ساکا، دکلان رایس و آرون رمزدیل، خود را برای دیدارهای دوستانه پیش از این تورنمنت آماده می‌کند. این سه بازیکن به همراه دیگر اعضای تیم، در تلاش برای کسب جایگاهی در فهرست نهایی 26 نفره هستند که قرار است در تابستان امسال به آلمان سفر کنند.

  • بازی‌های دوستانه پیش از یورو

انگلستان قرار است در تاریخ 3 ژوئن با بوسنی و هرزگوین در نیوکاسل روبرو شود و سپس در تاریخ 7 ژوئن، ایسلند را در ومبلی میزبانی کند. این دو بازی فرصتی برای گرت ساوت‌گیت، سرمربی تیم، خواهد بود تا گزینه‌های خود را برای تورنمنت اصلی مورد بررسی قرار دهد.

  • رویای قهرمانی در یورو

انگلستان در گروه خود با تیم‌هایی چون صربستان، دانمارک و اسلوونی روبرو خواهد شد و در تلاش است تا برای اولین بار، عنوان قهرمانی مسابقات قهرمانی اروپا را به دست آورد.

  • بازیکنان جدید و چهره‌های آشنا

گرت ساوت‌گیت تصمیم گرفته است تا به بازیکنان جوان و بدون تجربه‌ای چون آدام وارتون از کریستال پالاس و جرد برانتویت از اورتون فرصت دهد. همچنین، بازیکنانی مانند جردن هندرسون، مارکوس رشفورد و رحیم استرلینگ که پیش از این عضو تیم ملی بوده‌اند، در این دوره حضور نخواهند داشت.

  • انتظارات برای یورو 2024

هواداران و کارشناسان با اشتیاق منتظر دیدن عملکرد تیم ملی انگلستان در یورو 2024 هستند. با توجه به استعدادهای جوان و تجربه بازیکنان کلیدی، امیدها برای رسیدن به موفقیت در این تورنمنت بالاست.


 

 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۳/۲ ۱۱:۰۵
به قلم میلاد بهرام
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۸۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
لیگ های دیگر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۵/۶ ۱۹:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
2 - 1
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰