loading
در حال بررسی درخواست شما
خبرهای روز جمعه: بازگشت پارتی، تمایل مارسی به تاوارس، ارتقای گارلیک
خبرهای روز جمعه: بازگشت پارتی، تمایل مارسی به تاوارس، ارتقای گارلیک

خبرهای روز جمعه: بازگشت پارتی، تمایل مارسی به تاوارس، ارتقای گارلیک

 

اول از همه، خبر خوش: توماس پارتی بعد از غیبت طولانی، برگشته به تمرینات! او از اواخر اکتبر، بعد از یه حضور کوتاه مقابل منچستر سیتی، مصدوم بود، گرچه که بعدش چند تا بازی دوستانه برای غنا انجام داد. یه مصدومیت توی تمرین داشت که نیاز به عمل جراحی پیدا کرد و حالا برگشته تا تیم رو تو نیمه‌ی دوم فصل تقویت کنه – البته به شرطی که بتونه سالم بمونه، که خب... اصلا معلوم نیست.

اینکه برگشتش دو روز بعد از حذف غنا از جام ملت‌های آفریقا اتفاقی بوده یا یه جور زمان‌بندی هوشمندانه، نمی‌دونیم. طبیعتا یه کم طول می‌کشه تا به آمادگی کامل بازی برسه، ولی بین الان تا آخر فصل، بازی‌های سختی داریم مثل سفر به استادیوم‌های منچستر سیتی و منچستر یونایتد، به علاوه‌ی یه سفر به تاتنهام استادیوم – و خب ترکیب وسط زمین با حضور پارتی، دکلان رایس و مارتین اودگارد که خیلی درباره‌اش حرف زده شد، به نظر برای همین بازی‌های بزرگ برنامه‌ریزی شده بود.

حالا، با اینکه خیلی اعتقادی ندارم که بازی دادن پارتی توی پست دفاع راست اوایل فصل یه نوآوری تاکتیکی بود و بیشتر به خاطر پرسه زدن باشگاه‌های عربستانی دور و بر گابریل ارتباط داشت، او می‌تونه یه پوشش نسبی هم برای سمت راست ارائه بده. با توجه به اینکه به زودی شاهد بازگشت یورین تیمبر هستیم، ممکنه پارتی تو بعضی بازی‌ها آنجا هم بازی کنه. گرچه، تقاضای بازی به عنوان دفاع کناری تو این تیم ممکنه برای بازیکنی که چهار ماه به خاطر مصدومیت دور بوده، یه کم زیاد باشه.

تو یه داستان نقل‌وانتقالاتی دیگه، مارسی انگار خیلی اصرار به خرید دائمی نونو تاوارس داره و خود بازیکن هم راضیه (تصور می‌کنم آرسنال هم همین‌طور باشه). مشکل کوچیک اینه که او تا آخر فصل به ناتینگهام فارست قرض داده شده، بدون بند فسخ قرارداد، و خیلی هم راضی نیستن اجازه بدن بره. تاوارس زیاد برای فارست بازی نکرده، فقط 184 دقیقه تو لیگ برتر – که 90 دقیقه‌اش هفته‌ی پیش بوده و بقیه برمی‌گرده به سپتامبر.

ولی، فارست الان چند بازیکن تو جام ملت‌های آفریقا دارد، مربی جدیدشون، نونو اسپریتو سانتو، پرتغالیه و ممکنه برنامه‌هایی برای هموطنش داشته باشه، و خب این یه عامل مزاحمه. ایده‌آل اینه که بتونیم بازیکنی رو که آینده‌ای تو باشگاه نداره بفروشیم، پس شاید فقط باید یکم معامله رو برای فارست جذاب‌تر کنیم، چون آن ها هم کاملا حق دارن که با شرایط خودشون موافقت کنن. بالاخره قراردادی بوده که هر دو باشگاه با حسن نیت بستن، پس باید ببینیم چی پیش میاد.

شاید این یه چالش کوچولو باشه برای ریچارد گارلیک، مدیر فعلی عملیات فوتبال، که قراره بعد از خروج وینای ونکاتشام تو تابستون، مدیر اجرایی آرسنال بشه. او الان هم از بیشتر این جور مسائل سررشته داره. ارتقا به نقش جدید منطقیه، ولی جالب می‌شه دید که آیا شخص دیگه‌ای هم ارتقا پیدا می‌کنه/وارد باشگاه می‌شه تا بخشی از کارهایی رو که گارلیک انجام می‌داد رو به عهده بگیره، حالا که وظایفش یه کم سنگین‌تر می‌شه.

برای کسایی که علاقه‌مند هستن، جدیدترین رده‌بندی Deloitte Money League منتشر شده، و در حالی که مشخصه آرسنال بعد از چند فصل ناکامی داره تو بعضی زمینه‌ها پیشرفت می‌کنه، هنوز جا برای پیشرفت زیاده – مخصوصا تو زمینه‌ی درآمد تجاری. شاید آدیداس می‌تونه یه قدم جلوتر بذاره و هفته‌ای یه دست لباس جدید تولید کنه تا درآمد رو بالا ببره. چیزیه که میشه درباره‌ش فکر کرد.
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۱۱/۶ ۱۱:۱۳
به قلم میلاد بهرام
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : آرسبلاگ
بازدید: ۱۳۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰
بازی قبلی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
2 - 3
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰