loading
در حال بررسی درخواست شما
زینچنکو نامزد جایزه گل ماه نوامبر لیگ برتر
زینچنکو نامزد جایزه گل ماه نوامبر لیگ برتر

زینچنکو نامزد جایزه گل ماه نوامبر لیگ برتر

ضربه‌ی قیچی زیبای اولکساندر زینچنکو مقابل برنلی، در رقابت برای کسب عنوان گل ماه نوامبر لیگ برتر قرار گرفته است.

مدافع اوکراینی ما، دومین گل خود را برای باشگاه با سبکی تماشایی به ثمر رساند، زیرا در جریان پیروزی ۳-۱ ما مقابل کلاکت‌ها، توپ را با یک ضربه قیچی به درون دروازه فرستاد. او اکنون در میان گزینه‌های هواداران برای انتخاب بهترین گل لیگ در ماه گذشته قرار دارد.

لحظه‌ی باشکوه الکس در دقیقه ۷۴ بازی در استادیوم امارات و در حالی که ما با نتیجه ۲-۱ پیش و به دنبال تثبیت پیروزی بودیم، رقم خورد.

لی اندرو تروسارد یک کرنر را به درون محوطه جریمه ارسال کرد که ویلیام سالیبا، هم‌تیمی گلزن، آن را به تیر دروازه زد و پس از اینکه مدافعان توپ را از روی خط دروازه خود دور کردند، مدافع چپ ما توانست خود را در موقعیت مناسب قرار دهد تا به نوعی توپ را از میان انبوهی از بازیکنان عبور دهد و آن را از بالای سر جیمز ترافورد به درون دروازه فرو فرستد و یک گل زیبا به ثمر برساند.

این گل، جایگاه او را در لیست کوتاه هشت نفره تثبیت کرد، که شامل آلخاندرو گارناچو از منچستریونایتد برای ضربه قیچی برگردان او مقابل اورتون و تلاش‌های انفرادی سیمون آدرینگرا از برایتون و مایکل اولیسه از کریستال پالاس است.

ضربه قیچی برگردان خود محمد کودوس برای وستهام یونایتد در برنتفورد نیز در این لیست گنجانده شده است، همانطور که گل تندرکامرون آرچر برای کسب اولین پیروزی فصل شفیلد یونایتد مقابل ولورهمپتون، در حالی که پابلو سارابیا، بازیکن خودشان، برای گل پیروزی‌بخش دیرهنگ مقابل تاتنهام هاتسپر مورد توجه قرار گرفته است. ضربه ایستگاهی رحیم استرلینگ مقابل نیوکاسل یونایتد، هشت نفر برتر را تشکیل می‌دهد.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۹/۹ ۱۹:۱۴
به قلم میلاد بهرام
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : arsenal.com
بازدید: ۱۲۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰