loading
در حال بررسی درخواست شما
ساکا عصای دست آرسنال
ساکا عصای دست آرسنال

ساکا عصای دست آرسنال

لیگ برتر انگلیس پس از وقفه تابستانی با گلزنی های ارلینگ هالند، مهاجم نروژی منچسترسیتی، و سایر ستاره ها آغاز شد. سیتیزن ها که به دنبال کسب چهارمین عنوان قهرمانی متوالی هستند، با درخشش هالند در خط حمله و سایر بازیکنان در سایر پست ها، به نظر می رسد که توقف ناپذیر باشند.

منچسترسیتی قهرمان فصل گذشته لیگ برتر انگلیس، کار سختی برای دفاع از عنوان خود خواهد داشت، زیرا تیم هایی مانند آرسنال، لیورپول و تاتنهام که در نقل و انتقالات تابستانی عملکرد خوبی داشته اند، به دنبال آن هستند. برایتون نیز تحت نظر روبرتو دی زربی، سرمربی ایتالیایی خود، می تواند به جمع مدعیان قهرمانی اضافه شود. دی زربی یکی از مربیانی است که تیمش در حال حاضر سیال ترین و موثرترین سبک بازی را در فوتبال اروپا ارائه می دهد.

  • ما در اینجا به بررسی بوکایو ساکا ستاره تیم آرسنال خواهیم پرداخت

بوکایو ساکا جایزه بازیکن جوان سال انجمن بازیکنان حرفه ای فوتبال انگلیس (PFA) را برای فصل 2022-23 دریافت کرد و اکنون به دنبال کمک به آرسنال برای قهرمانی در لیگ برتر انگلیس است. آرسنال در بهترین فرم خود نبوده است، اما توانسته است حتی زمانی که خوب بازی نمی کند، برنده بازی ها شود. ساکا برای آرسنال بسیار مهم بوده است و آنها برای قهرمانی در لیگ برتر نیاز دارند که او به خوبی بازی کردن ادامه دهد.

ساکا بازیکن بسیار خوبی است. او می تواند از هر فاصله ای گلزنی کند و همچنین بسیار خلاق است. او می تواند برای هم تیمی های خود موقعیت ایجاد کند و خطوط دفاعی را باز کند. اگر آرسنال می خواهد قهرمان لیگ برتر شود، به ساکا نیاز دارد که همچنان به خوبی بازی کند.

این بازیکن جوان انگلیسی تا هفته پنجم لیگ برتر موفق به ثبت 2 گل و 2 پاس گل برای هم تیمی های خودش شده است. توپچی ها امیدوارند روند روبه رشد بوکایو ادامه دار باشند و مانند سال گذشته بتوانند مدعی بزرگی در لیگ برتر باشند.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۶/۲۸ ۱۲:۰۰
به قلم میلاد بهرام
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : goal.com
بازدید: ۳۶۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰
بازی آغاز شده است
بازی قبلی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
0 - 1
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰