loading
در حال بررسی درخواست شما
سرمربی آرسنال، روحیه "هرگز تسلیم نشدن" تیمش را ستایش کرد
سرمربی آرسنال، روحیه "هرگز تسلیم نشدن" تیمش را ستایش کرد

سرمربی آرسنال، روحیه "هرگز تسلیم نشدن" تیمش را ستایش کرد

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، پس از اینکه تیمش از نتیجه 2-0 به بازی برگشت و در استمفورد بریج به تساوی 2-2 رسید، از روحیه "هرگز تسلیم نشدن" تیمش ابراز خوشحالی کرد.

گل های دکلن رایس و لئاندرو تروسارد باعث شد که آرسنال شروع بدون شکست خود را در این فصل حفظ کند، اما در ابتدای بازی، پس از اینکه پنالتی کول پالمر و گل میخایلو مودریک باعث شد آرسنال 2-0 عقب بیفتد، شروع بدون شکست آرسنال در معرض خطر جدی قرار گرفت.

آرتتا معتقد است که این به دلیل روحیه جنگندگی تیمش بود که بار دیگر در چندین فصل اخیر برای کسب نتیجه مثبت ظاهر شده است.

او پس از بازی گفت: "در 10 یا 15 دقیقه اول، ما در حد و اندازه فشار مورد نیاز در یک دربی لندنی نبودیم. هدفمندی کافی روی توپ وجود نداشت و عزم کافی برای گرفتن توپ در زمانی که موقعیت‌های زیادی برای برنده شدن آن وجود داشت، نداشتیم. هزینه آن این است که ما باید در برابر یکی از بهترین تیم‌های جهان در انجام این کار از فضای باز دفاع کنیم."

"بعد از آن، ما شروع به تغییر چیزها کردیم و شروع به کنترل بیشتر بازی کردیم، اما در نیمه دوم هدف متفاوت بود، شدت بازیمون متفاوت بود، ما شروع به برنده شدن دوئل ها کردیم، شروع به بازی رو به جلو کردیم، این یک بازی متفاوت بود."

"حتی با اینکه مودریک گل زد با آن شرایط، اما به کارمان ادامه دادیم و آنها دقیقاً همان کاری را کردند که از آنها خواسته بودیم، اینکه هرگز تسلیم نشوید و ما به کارمان ادامه دادیم. ما باید زودتر یک گل به ثمر می رساندیم، اما این کار را نکردیم، اما تیم همیشه آنجا بود تا تا آخر بجنگد. در نهایت، پس از یک نتیجه واقعاً سخت و شروع آن، یک امتیاز کسب کردیم."

ضربات دکلن و لئاندرو بسیار متفاوت بود، اما هر دو فوق العاده بودند و جنبه های فنی هر دو مورد رضایت سرمربی قرار گرفت که از تأثیر تعویضی های ما نیز هیجان زده بود.

ما اکنون در این فصل پنج گل را از طریق بازیکنانی که به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شدند به ثمر رسانده ایم که در لیگ برتر بعد از برایتون در رتبه دوم قرار دارد و لئو اولین توپچی شد که سه گل اول خود را برای باشگاه به این شکل به ثمر رساند که میکل معتقد است این به دلیل ذهنیت او است.

او در مورد گل ها گفت: "ضربات تمام کننده دکلن عالی است، زیرا گل زدن هنوز آسان نیست. گل دیگر گل کاملاً متفاوتی با کیفیت بالا و مشارکت بسیاری از تعویضی ها در این گل است که امتیازی را برای تیم به ارمغان می آورد."

"لئو مصمم است، زیرا او هر روز برای انتخاب شدن تمرین می کند و برای هر ثانیه ای که در تیم دارد می جنگد، و این ذهنیت اوس. و نه تنها او، من فکر می کنم تومیاسو، نحوه ورود او در نیمه دوم عالی بود، نحوه ورود کای و تأثیر زیادی داشت، و با ادی و امیل - این چیزی است که ما نیاز داریم."
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۷/۳۰ ۰۸:۳۹
به قلم میلاد بهرام
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : arsenal.com
بازدید: ۲۶۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰
بازی آغاز شده است
بازی قبلی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
0 - 1
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰