loading
در حال بررسی درخواست شما
آرسنال ۲ - ۰ کریستال پالاس
آرسنال ۲ - ۰ کریستال پالاس

آرسنال ۲ - ۰ کریستال پالاس


آرسنال در این بازی که راس ساعت ۱٩:۳۰ به وقت ایران آغاز شد با نفرات زیر در میدان حاضر شد:


شزنی - مونرئال - کوشلنی - مرتساکر - سانیا - آرتتا - چمبرلین - پودولسکی - اوزیل - کازورلا - ژیرو


نیمه اول:

آرسنال همانطور که پیش از آغاز دیدار هم انتظار می رفت در مقابل یک کریستال پالاس تماماً دفاعی قرار گرفت. از معدود موقعیت های آرسنال در این نیمه می توان به موقعیت خوب مونرئال اشاره کرد که روی پاس در عمق زیبای اوزیل صاحب موقعیت شد که ضربه وی را اسپرونی دروازبان پالاس برگشت داد.

دیگر موقعیت آرسنال نیز روی ضربه ایستگاهی شکل گرفت که روی سانتر اوزیل و ضربه سر کوشلنی ، اسپرونی توپ را از دهانه دروازه بیرون کشید و مانع از فروپاشی دروازه پالاس شد.

در سایر دقایق بازی در این نیمه آرسنال علی رغم داشتن مالکیت توپ و حضور زیاد در نیمه زمین حریف نتوانست موقعیت های زیادی خلق کند و بازی در نیمه اول با نتیجه ۰-۰ به اتمام رسید.

نیمه دوم:

آرسنال نیمه دوم را با یک گل زود هنگام طوفانی آغاز کرد. سانتی کازورلا با یک پاس غافل گیر کننده به منطقه دیگر چمبرلین را در موقعیت تک به تک قرار داد و وی با یک ضربه فنی از بالای دستان دروازبان توپ را به درون دروازه فرستاد.

بعد از گل برای دقایق آرسنال لحظات پر استرسی را داشت و پالاس جسورانه تر از قبل عمل میکرد. پالاس صاحب یک موقعیت بسیار عالی هم شد که ضربه سر جروم را شزنی به تماشایی برگشت داد و مانع از باز شدن دروازه شد.

گل دوم برای آرسنال در راه بود تا تیر خلاصی بر امید های پالاس برای به تساوی کشاندن بازی باشد. روی یک دوی زیبایی که چمبرلین با ژیرو انجام داد مجددا صاحب موقعیت خوبی شد و با یک شوت محکم دروازه پالاس را برای بار دوم باز کرد و خود را نیز دو گله کرد.

در ادامه آرسنال با یک بازی محتاط تر دقایق باقی مانده را نیز سپری کرد تا در نهایت آرسنال با ثبت یک پیروزی و کلین شیت دیگر یک بار دیگر خود را به صدر جدول برساند.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
به قلم پیام مشایخ نسب
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : arsenal.ir
بازدید: ۱,۴۹۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰
بازی آغاز شده است
بازی قبلی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
0 - 1
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰