loading
در حال بررسی درخواست شما
آرسنال ۲- ۰ کاردیف
آرسنال ۲- ۰ کاردیف

آرسنال ۲- ۰ کاردیف

در این بازی که راس ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه به وقت ایران در ورزشگاه امارات آغاز شد ، آرسنال با نفرات زیر وارد میدان شد:

شزنی-مونرئال-کوشلنی-مرتساکر-سانیا-آرتتا-فلامینی-کازورلا-ویلشر-ولکات-پودولسکی


نیمه اول:

بازی در نیمه اول از شروع تا پایان کاملاً سر و بی روح و بدون موقعیت های جدی روی دروازه ها دنبال شد. آرسنال که پیش از بازی انتظار میرفت بازی آسانی رو پیش رو داشته باشد ، در مقابل یک کاردیق دفاعی و البته سازمان یافته قرار گرفت و به هیچ وجه نتوانست در این نیمه بازی همیشگی خود را به اجرا بگذارد.

اولین موقعیت نصف و نیمه این بازی برای آرسنال شکل گرفت. جک ویلشر پاس بلندی را برای ولکات فرستاد اما وی در شرایطی نا متعادل به توپ ضربه زد و ضربه کم رمق وی از کنار دروازه به بیرون رفت. دقایقی بعد ویلشر در موقعیتی بسیار مشکوک به پنالتی در محوطه جریمه سرنگون شد اما داور مطابق انتظار اعتقادی به پنالتی نداشت!

کاردیف نیز صاحب تک موقعیتی شد که جردن ماچ که بعد از اینکه توانست از سد مرتساکر عبور کنه ضربه خود را به سمت دروازه شزنی زد که وی به خوبی این توپ را برگشت داد. در اواخر بازی ولکات این شانس را داشت که روی پاس کازورلا دروازه کاردیف را تهدید کند اما ضربه بی دقت وی به دیواره کناری دروازه برخورد کرد. در نهایت این نیمه کسل کننده بدون گل به پایان رسید.

نیمه دوم:

آرسنال نیمه دوم کاملا متفاوتی را تجربه کرد. از همان شروع بازی آرسنال فشار حملات خود رو افزایش داد. هرچند فشار حملات آرسنال افزایش یافته بود اما باز هم در خلق موقعیت جدی دچار مشکل بود. اما در ادامه موقعیت های جدی یکی پس از دیگری در راه بودند.

ویلشر روی حرکت بسیار زیبای خود صاحب موقعیت شد که شوت سرکش وی با بدشانسی به تیر اصابت کرد. بعد از از آن روی سانتر ولکات ، مرتساکر صاحب موقعیت عالی شد که ضربه سر وی با اختلاف بسیار کم از کنار دروازه به بیرون رفت. باز هم سانتری دیگر و باز هم ضربه سر مرتساکر و باز هم تیر دروازه که مانع از فروپاشی دروازه کاردیف شد.

تعویض های آرسنال فشار را بیش از پیش بر روی دروازه کاردیف بالا بردند تا در نهایت در دقیقه ۸۸ قفل دروازه کاردیف شکسته شد. روی سانتر مونرئال سانیا ضربه سر خود را روانه دروازه کرد اما دروازبان توپ را به زیبای برگشت داد اما این بنتنر بود که با یک ضربه قاطع توپ ریباندی را به طاق دروازه کاردیف دوخت.

اما دقایق پایانی بازی باز هم آبستن حوادثی بود. آرسنال موفق شد روی یک غافل گیری روی پاس عالی ویلشر و ضربه چیپ فنی ولکات برای بار دوم دروازه کاردیف را باز کند. کاردیف نیز در ثانیه های پایانی یک موقعیت عالی داشت که شزنی با خروج به موقع و شجاعانه خود کلین شیت دیگری را برای آرسنال ثبت کرد. بازی با نتیجه ۲-۰ به سود آرسنال به اتمام رسید.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۰/۱۱
به قلم پیام مشایخ نسب
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : arsenal.ir
بازدید: ۱,۵۸۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰
بازی آغاز شده است
بازی قبلی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
0 - 1
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰