loading
در حال بررسی درخواست شما
 آرسنال ۲ کوینز پارک رنجرز ۱
 آرسنال ۲ کوینز پارک رنجرز ۱

آرسنال ۲ کوینز پارک رنجرز ۱


ترکیب دو تیم برای این بازی:

آرسنال:

شزنی.دبوشی.مرته ساکر.مونرئال.گیبس.فلامینی.روسیچکی.کازورلا.جیرو.سانچز.ولبک

کوئينز پارک رنجرز: گرین.اونوها.فردیناند.ترائوره.کوکر.کرانچار.هنری.ایسلا.ماچ.وارگاس.استین


قاضی: مارتین اتکینسون

دقیقه 8:آرمان ترائوره با تکلی که روی پای سانچز در محوطه جریمه زد داور را متقاعد کرد تا نقطه پنالتی را نشان دهد.سانچزی که خودش پنالتی را گرفته بود پشت ضربه ایستاد اما این رابرت گرین بود که جهت ضربه سانچز را خوب تشخیص داد و توپ را دفع کرد تا نتیجه در اسکوربورد تغییری نکند.

بعد از این صحنه آرسنال مثل تمامی نیمه اول توپ و میدان را در اختیار داشت و یاران ردنپ فقط در فکر بسته نگه داشتن دروازه خود بودند.در دقیقه 23 این دیدار باز هم صحنه مشکوکی در محوطه جریمه اتفاق افتاد که اینبار داور خطایی اعلام نکرد.در حالی که ولبک پشت به دروازه بود توپ را در اختیار گرفت.به نظر میرسید اونوها او را کاملا بغل کرده و اجازه کار را به دنی ولبک نداد.در این صحنه داور کمی مهربانانه با اونوها برخورد کرد در حالی که به نظر میرسید خطا مشخص و واضح بود.

کماکان توپ در اختیار یاران ونگر بود و در این بین شوتهایی از پشت محوطه جریمه از سوی سانچز و جیرو زده شد که راهی در چارچوب نداشت.در دقیقه 28 این دیدار روی خطایی که فردیناند روی ولبک انجام داد در پشت محوطه ضربه آزادی برای آرسنال بدست آمد که جیرو ضربه خوبی را به سمت دروازه گرین زد که باز هم گرین با عکس العمل خوب خود دروازه خود را بسته نگه داشت.

دقیقه 37 و گل برای آرسنال:روی پاس در عمق خوب کازورلا برای گیبس و دید خوب این بازیکن و پاس در عرض بی نقص بک چپ آرسنال الکسیس سانچز که از کمند ترائوره رها شده بود کار آسانی داشت و با یک ضربه سر دروازه را برای آرسنال گشود تا حساب کار 1.0 به سود این تیم رغم بخورد.

دقیقه 40 بازی روی پاس در عمقی که برای جیرو ارسال شد این بازیکن در موقعیت خوبی صاحب توپ شد که داور به اشتباه آنرا افساید اعلام کرد.

نیمه اول با همان تک گل سانچز به پایان رسید.بدون شک بدترن بازیکن این نیمه ترائوره ای بود که هواداران آرسنال را به یاد نمایش های ضعیف خود در آرسنال انداخت!



دقیقه 52 روی پاس در عمق خوب روسیچکی برای جیرو این بازیکن روی زمین سرنگون شد.جیرو پس از اینکه از زمین بلند شد با چهر ه ای برافروخته به سمت اونو ها رفت و با یک ضربه سر به سر اونوها آرسنال را 10 نفره کرد!

حالا آرسنال باید 10 نفره یک نیمه کامل با کوینز پارک بازی کند.نگاه معنی دار ونگر جیرو را به سمت رختکن بدرقه کرد.

دقیقه 64 و گل برای آرسنال:سانچز از میانه های میدان صاحب توپ شد و به قلب دفاع زد.در حالی که همه حواسشان به سانچز بود او پاس بی نقصی به روسیچکی داشت تا توماس با یک بغل پا بازگشت باشکوهی به ترکیب داشته باشد و گل دوم آرسنال را در حالی که 10 نفره بود به ثمر برساند.

حتی آرسنال 10 نفره هم از کوینز پارک بهتر بازی میکرد و موقعیتهایی نصف و نیمه را روی دروازه این تیم شکل میداد.بازی خوب روسیچکی و سانچز در این دقائق کاملا به چشم می اید.

در صحنه ای واضح فر پای مرته ساکر را در محوطه جریمه کوینز پارک رنجرز به جای توپ شوت کرد اما در عین ناباوری داور اعتقادی به خطا نداشت.بلافاصله این سمت سوت داور و پنالتی برای کوینزپارک رنجرز!هویلت که بعنوان یار جانشین وارد زمین شده بود با زیرکی از دبوشی خطا را گرفت. آستین تور دروازه را به لرزه در آورد.2.1 برای آرسنال

دقیقه 82 و 87 چمبرز به جای روسیچکی و کوکوئلین به جای ولبک وارد میدان شدند.

آرسنال در این دقائق میدان داری میکند تا بازی را به انتها برساند.



5 دقیقه پایانی فشار بیش از اندازه تیم حریف و مقاومت جانانه آرسنال.روی صحنه کرنر چیزی نمانده بود سناریو بازی با لیورپول تکرار شود که فلامینی دروازه را نجات داد.
خوشبختانه بازی با همان نتیجه 2.1 به پایان رسید تا آرسنال با سه امتیاز این بازی را به اتمام برساند.

 

 

 

گالری تصاویر این بازی را ببینید

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۰/۵
به قلم مهرداد
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : arsenal.ir
بازدید: ۱,۱۶۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰
بازی آغاز شده است
بازی قبلی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
0 - 1
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰