loading
در حال بررسی درخواست شما
آرسنال به صدر رسید + ویدیو
آرسنال به صدر رسید + ویدیو

آرسنال به صدر رسید + ویدیو

آرسنال با وجود اشتباه فاحش آرون رمزدیل، دروازه‌بان خود، در نیمه اول، با گل دقایق پایانی کای هاورتز در خانه با نتیجه 2-1 مقابل برنتفورد به پیروزی رسید و به صدر جدول لیگ برتر صعود کرد. این هشتمین برد متوالی آرسنال در لیگ بود.

این پیروزی که سخت به دست آمده، آرسنال را با 64 امتیاز موقتاً در صدر جدول قرار داد، یک امتیاز بالاتر از لیورپول و دو امتیاز بالاتر از منچسترسیتی که روز یکشنبه در آنفیلد به مصاف هم می روند.

دکلان رایس با ضربه سر شیرجه‌ای خود از روی سانتر بن وایت در دقیقه 19 آرسنال را پیش انداخت، در حالی که توپچی‌ها از همان ابتدا مالکیت توپ را در اختیار داشتند.

زنبورها برخلاف روند بازی، درست قبل از نیمه وقت به گل رسیدند. در حالی که رمزدیل در محوطه جریمه خودش معطل کرد، یوان ویسا با یک تکل سریع، توپ رمزدیل را وارد دروازه خودی کرد.

رمزدیل که برای اولین بار از نوامبر به جای دیوید رایا، دروازه‌بان قرضی برنتفورد که به دلیل محرومیت نمی‌توانست بازی کند، در لیگ به میدان می‌رفت، با دو واکنش خوب جبران کرد. او ضربه از راه دور ایوان تونی را به بیرون فرستاد و ضربه سر ناتان کالینز را از بالای دروازه دفع کرد.

  • خلاصه بازی

 

 

 

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، پس از اشتباه رمزدیل، عملکرد او را ستودنی دانست و از "شخصیت و شجاعت فوق العاده" دروازه‌بان ملی‌پوش انگلیس تمجید کرد.

او به خبرنگاران گفت: «اشتباه بخشی از فوتبال است، مهم این است که چطور به آن واکنش نشان دهید. به خصوص برای دروازه‌بان‌ها، این احتمالاً سخت‌ترین جایگاه است.»

آرسنال برای رسیدن به گل برتری فشار آورد و رایس با یک ضربه کات‌دار از بیرون محوطه جریمه در 15 دقیقه مانده به پایان بازی، تیر دروازه را به لرزه درآورد.

هاورتز با ضربه سر در دقیقه 86 از روی سانتر دیگر وایت، یک پیروزی شایسته را برای آرسنال رقم زد. این بدان معناست که توپچی‌ها حداقل در رده دوم جدول به کار خود پایان خواهند داد و اگر لیورپول و سیتی مساوی کنند، می‌توانند با تفاضل گل در صدر باقی بمانند.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۱۲/۲۰ ۱۱:۰۲
به قلم میلاد بهرام
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : beinsports
بازدید: ۹۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰