loading
در حال بررسی درخواست شما
پاسخ ونگر به انتقادات
پاسخ ونگر به انتقادات

پاسخ ونگر به انتقادات

بعد از شکست در بازی با منچستر انتقادات زیاد و بعضا تندی علیه آرسن ونگر مطرح شد مانند انتقاد مرسون"بازيکنان آرسنال  که بويي از تاکتيک نبرده اند و تيم آرسنال مانند تيم زير دوازده ساله ها بود که همه به جلو مي روند "همچنین در بازی با وست برومویچ که با پیروزی یک بر صفر آرسنال همراه بود عده ای از هواداران بنری به همراه داشتند که در آن خواستار جدایی ونگر شده بودند.

اما پرفسور فرانسوی آرسنال مثل همیشه با لحنی منطقی پاسخ انتقادات را داد

من مربیگری در سطح بالا رو در سال 1983 شروع کردم. اگر تاکتیک های من کاملا بی مصرف هستند پس من نابغه هستم که این رو به خوبی مخفی کردم.

من نمیدانم  پلن بی ام چی هست من فقط کاری که دوست دارم رو با صداقت و تعهد انجام میدم میتوانید یک هفته با من زندگی کنید تا این رو ببینید.

ما ثبات زیادی داشتیم در 15 سال اخیر ما به 16 تیم پایانی لیگ قهرمانان رسیدیم باشگاهی رو مثال بزنید که چنین کاری را انجام داده باشد.

درست است ما فرازونشیب زیادی داشتیم ولی برای بازگشت باید از لحاظ روحی قوی سالم و متحد باشید ما ارزش هایی رو داریم که برای آنها احترام قائل هستیم .

ما پاسخ خوبی به بازی با یونایتد  دادیم و دو کلین شیت داشتیم در حالی که توانایی دفاعیمان زیر سوال رفته بو. وقتی شما در یک بازی در لیگ قهرمانان پیروز می شوید وسپس هم یک بازی دیگر در خانه ی حریف در لیگ برتر، می توانید بگویید کار خود را به خوبی انجام داده اید .

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۹/۱۱
به قلم arman
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع :
بازدید: ۲,۳۷۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰
بازی قبلی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
0 - 1
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰