loading
در حال بررسی درخواست شما
کوین کمپل می‌گوید که عملکرد ستاره آرسنال فوق‌العاده است.
کوین کمپل می‌گوید که عملکرد ستاره آرسنال فوق‌العاده است.

کوین کمپل می‌گوید که عملکرد ستاره آرسنال فوق‌العاده است.

کوین کمپل تحسین خود را از نحوه بازی بسیار خوب گرانیت ژاکا در این فصل بیان کرده است و معتقد است که فرم هافبک آرسنال بسیار قابل توجه بوده است. البته، انتخاب یک عضو از تیم میکل آرتتا که در این فصل نتوانسته باشد پیشرفت کند، سخت است. آرسنال در حال به دست آوردن عنوان قهرمانی لیگ برتر برای بار اول در تقریبا دو دهه گذشته است.

بدون شک، زمان‌های زیادی بود که به نظر می‌رسید گرانیت ژاکا در امارات دیگر قابل بازگشت نیست. او با نمایش های عجیب و غریب خود در زمین، نتوانست با منتقدان خود را ساکت کند. همچنین، این ستاره ۳۰ میلیون پوندی تعدادی اشتباه بزرگ را انجام داد. و البته در یکی از مراحل، عنوان کاپیتانی هم از او گرفته شد.

اما او یک برگشت باورنکردنی داشته است. میکل آرتتا موفق شده است ویژگی خاصی را از این بازیکن ۳۰ ساله شکوفا کند. با شش گلی که به ثمر رسانده او در واقع این فصل بهترین دوران حرفه‌ای خود را در زمینه گلزنی تجربه کرده است، .

گرانیت ژاکا به نظر می‌رسد کاری غیرقابل باور انجام داده و نظرات درباره او کاملا تغییر کرده است.

کوین کمپل به پادکست هایبوری گفت : "بیایید صادق باشیم، فرمش به طور کامل قابل توجه است. این خارق العاده است. در مورد گل‌ها هم، قبلاً می‌گفتم که حداکثر دو گل در فصل به ثمر می‌رساند. حالا نگاه کنید،"

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۱/۲ ۱۰:۵۷
به قلم میلاد بهرام
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : tbrfootball.com
بازدید: ۶۲۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰
بازی قبلی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
2 - 3
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰