loading
در حال بررسی درخواست شما
یکی از بهترین گل هایی بود که دیدم!
یکی از بهترین گل هایی بود که دیدم!

یکی از بهترین گل هایی بود که دیدم!



در مورد گل اول..

جدا" یکی از بهترین گل های آرسنال بود. یکی از آنهایی که من بیشترین لذت را از آن بردم چراکه یک گل تیمی بود. حرکات ترکیبی و سرعتی داشت که همیشه دوست دارید تیمتان به همراه آنها بازی کند. متاسفانه همیشه اتفاق نمی افتد. این گل آمیزه ای از کیفیت تکنیکی ، سریع فکر کردن ، عکس العمل سریع و آرامشی مناسب در جلوی دروازه بود. تقریبا همه آن چیزی که می خواهید داشته باشد را داشت ، یک حرکت ترکیبی سریع در روشی بسیار راحت و همراه با خونسردی. گل فوق العاده ای بود. فکر میکنم قبلا در این فصل گل های خوبی زدیم. تمام گل های این بازی عالی بودند اما اولین گل استثنایی بود زیرا یک گل ترکیبی فی البداهه بود.

در مورد بازی...

ما 4-1 پیروز شدیم و گلر آنها روز خوبی داشت.اما خب فکر می کنم نوریچ خوب بازی کرد و به همین دلیل نتیجه برای بیان تمام بازی کمی بیگانه است. آنها کار را برای ما سخت کردند. بین دقایق 30 تا 60 بازی لحظات سختی داشتیم که کمی برای ارائه بازی خود به زحمت افتادیم. جدای از اتفاقات این بازی فکر می کنم نوریچ تیم خوبی است.


در مورد فلامینی...

او یک ضربه سخت از ناحیه سر داشت و دچار دوبینی شده بود. بنابراین بنا به پیشنهاد دکتر او را بیرون کشیدم زیرا نمی خواستم هیچ قماری انجام دهم. نمی دانم برای بازی با دورتموند در دسترس باشد یا نه، این به تصمیم دکتر بستگی دارد. گاهی به این بازیکنان برای 5 روز اجازه بازی داده نمی شود. به شدت ضربه بستگی دارد.

در مورد چرخش در چینش هافبک ها..

ما در 23 روز 7 بازی انجام می دهیم و این بدان معناست که به همه بایکنان نیاز داریم. می توانستم کمی به رمزی استراحت دهم چراکه او تمام دقایق را تا اینجای فصل به طور کامل به میدان رفته و همچنین دو بازی ملی برای ولز انجام داده است. این به من این موقعیت را می دهد که کمی به بازیکنان اجازه تنفس بدهم قبل از انکه دچار مصدومیت شوند. شبیه یک شعبده و جادو است اما به تمام بازیکنان بازی خواهم داد. در این لحظه فراموش نکنید که ما ولکات ، چمبرلین و پودولسکی را در اختیار نداریم.

در مورد زمزمه شکست ناپذیری...

کمی برای این موضوع زود است. هنوز به کریسمس نرسیده ایم! اما صادقانه بگویم که در روش خوبی هستیم و همبستگی و عطش زیادی برای موفقیت داریم. و این از ایستادگی ما به دست آمده است. ما کیفیت داریم اما هرقدر که بیشتر پیش برویم مشخص خواهد شد که چقدر می توانیم با ثبات باشیم ، چقدر می توانیم برای هر بازی تلاش کنیم و انرژی بگذاریم. و اینکه چقدر می توانیم خود را از آسوده خاطر بودن و مغرور شدن دور نگه داریم. این بالاترین سطح است.

در مورد خودباوری...

ما باور داریم. این باور با هر پیروزی تقویت می شود.حالا از یک دوره طولانی بیرون آمده ایم. دوره ای که طی آن در سال های اخیر وقتی در اکتبر بودیم از رتبه های پایین تر به جلو و آینده نگاه می کردیم. در این لحظه در موقعیت بهتری هستیم ، اما راهی طولانی در پیش است. فقط باید بر روی توسعه تیم و همبستگی ای که در تیم داریم تمرکز کنیم.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۷/۲۷
به قلم پیام مشایخ نسب
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : arsenal.com
بازدید: ۲,۷۶۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰
بازی آغاز شده است
بازی قبلی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
0 - 1
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰