loading
در حال بررسی درخواست شما
تئو هرناندز در رادار آرسنال...
تئو هرناندز در رادار آرسنال...

تئو هرناندز در رادار آرسنال...

طبق یک گزارش، آرسنال به دنبال این فرصت است که با کنار گذاشتن یکی از دو بازیکن در ازای خرید تئو هرناندز از میلان، گزینه های خود را در دفاع چپ ارتقا دهد. هرناندز در انتقال قبلی خود از رئال مادرید در سال 2019 به آث میلان رفته است. از آن زمان، او به عنوان یک گزینه هجومی در دفاع کناری شهرت پیدا کرد. از 155 بازی برای میلان تاکنون، او 23 گل و 28 پاس گل داده است.

طبق گزارش Calciomercato.it، آرسنال اکنون هرناندز را به عنوان یک هدف احتمالی نقل و انتقالات در نظر گرفته است. از آنجایی که قرارداد او در ایتالیا تا سال 2026 اعتبار دارد، هرناندز ممکن است تا 80 میلیون یورو (حدود 70 میلیون پوند) قیمت داشته باشد. برای رسیدن به این ارزش گذاری، آرسنال ممکن است پیشنهاد مبادله ای ارائه دهد. در واقع، این گزارش ادعا می‌کند که می‌تواند یک «پیشنهاد ملموس» از سوی توپچی‌ها وجود داشته باشد که به موجب آن، در ازای آن آرسنال ، علاوه بر پول نقد، یکی از مدافعان چپ فعلی‌شان را نیز ارائه کند.

ادعا می شود که میلان یا الکساندر زینچنکو یا کیران تیرنی روی میز قرار می گیرند تا شکاف بین دو باشگاه در مذاکرات را کاهش دهند. البته که کیران تیرنی احتمال بیشتری دارد تا در این معامله وارد شود، زیرا آرسنال تنها تابستان گذشته روی زینچنکو سرمایه گذاری کرد. او از زمان انتقالش از منچسترسیتی موفق بوده و ملی پوش اسکاتلندی را از تیم دور نگه داشته است و بخوبی جای او را پر کرده است.

تیرنی قراردادی طولانی مدت در ورزشگاه امارات دارد که تا سال 2026 اعتبار دارد. برخی از هموطنان او در سال های اخیر خود را در سری‌آ آزموده‌اند، مانند آرون هیکی بازیکن سابق بولونیا. باید دید آیا تیرنی راضی به این انتقال میشود یا خیر! 


نظریه انتقال هرناندز چندان منطقی نیست

تیرنی در همان تابستانی که هرناندز با میلان امضا کرد به آرسنال پیوست که مقایسه جالبی را ایجاد می کند. رکورد تیرنی با باشگاه فعلی اش 116 بازی، 5 گل و 14 پاس گل است. بنابراین، هرناندز با نرخی بالاتر از تیرنی به گلزنی کمک می کند. اما سوال واقعی که آرسنال باید بپرسد این است که آیا واقعا نیازی به جایگزینی زینچنکو وجود دارد یا خیر. ملی پوش اوکراینی در اولین فصل خود در شمال لندن 28 بار بازی کرده است. اگرچه او فقط یک گل زده و دو پاس گل داده است، اما بازیکن ثابت و قابل اعتمادی بوده است. علاوه بر این، تطبیق پذیری او می تواند مفید باشد حتی اگر آرسنال روی یک مدافع چپ دیگر سرمایه گذاری کند. زینچنکو در اوایل دوران حرفه ای خود توانایی خود را برای بازی در خط هافبک نشان داده بود.

او در سن 26 سالگی، با قراردادی که دقیقاً به مدت قرارداد هرناندز و تیرنی است. زینچنکو می تواند در سال های آینده جایگاهی برای خود در آرسنال ایجاد کند.


در نهایت باید توجه داشت که یک طرف معامله میلان خواهد بود و باید آنها هم مشتاق به این معامله بشوند. هرچند این گزارش در رسانه های ایتالیایی مطرح شده است اما تا زمانی که منابع قدرتمندتر و معتبرتری آن را کار نکنند بیشتر شبیه یه خبر بامزه  و با نمک است!

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۱/۱۵ ۱۲:۰۲
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : TeakTalk
بازدید: ۴۶۱ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰
بازی آغاز شده است
بازی قبلی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
0 - 1
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰