loading
در حال بررسی درخواست شما
فلامینی رسما به آرسنال بازگشت
فلامینی رسما به آرسنال بازگشت

فلامینی رسما به آرسنال بازگشت



هافبک 29 ساله فرانسوی که بین سال های 2004 تا 2008 153 بار برای آرسنال به میدان رفته بود ، پس از گذراندن 5 سال با میلان در سری آ ایتالیا بار دیگر به تیم لندنی بازگشت.

یک هافبک سرسخت و جنگجو. فلامینی یکی از اعضای موثر تیم آرسنال در رسیدن به فینال لیگ قهرمانان سال 2006 بود و همچنین وی تیم را در قهرمانی جام حذفی در سال 2005 نیز همراهی کرد.

در راه رسیدن به فینال 2006 پاریس ، فلامینی تطبیق پذیری خودش را با بازی به عنوان مدافع چپ [در غیاب اسلی کول] در بخش زیادی از آن تورنومنت نشان داد و بخشی از دفاع آرسنال شد که رکورد 10 بازی متوالی بدون گل خورده در لیگ قهرمانان اروپا را بر جای گذاشت.

فلامینی در طول دوران حضورش در میلان 122 بازی برای روسونری انجام داد و توانست با این تیم قهرمانی سری آ و سوپر کاپ ایتالیا در سال 2011 را بدست آورد. او در آخرین فصل حضورش 22 بار برای میلان به میدان رفت.

پس از اتمام قراردادش با ای سی میلان در پایان فصل گذشته ، فلامینی برای حفظ آمادگی بدنی خود تابستان را در لندن کلونی تمرین میکرد.

آرسن ونگر در مورد بازگشت فلامینی گفت : " بسیار خوشنودیم که میتو قبول کرده است تا دوباره به ما بپیوندد. او بازیکنی با کیفیت واقعی است که پرکار است و ذهنیتی عالی دارد. همانطور که میدانیم او یک هافبک است اما همچنین به راحتی در دفاع هم بازی می کند. او گزینه بسیار خوبی برای اضافه شدن به تیم ماست."

شماره پیراهن متیو در اکانت رسمی توئیتر باشگاه آرسنال اعلام خواهد شد.

همه در آرسنال بازگشت متیو را به او خوشامد می گویند.

این قرار داد در آستانه تکمیل مراحل اداری قرار دارد.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۶/۷
به قلم پیام مشایخ نسب
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : arsenal.com
بازدید: ۲,۵۶۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰
بازی آغاز شده است
بازی قبلی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
0 - 1
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰