loading
در حال بررسی درخواست شما
لاتزیو آرشاوین را نمی خواهد
لاتزیو آرشاوین را نمی خواهد

لاتزیو آرشاوین را نمی خواهد


لاتزیو که یکی از موفق ترین تیم های حاضر در سری آ ایتالیا می باشد ، اعلام نموده در پنجره نقل و انتقالات زمستانی هیچ برنامه ای برای جذب آندره آرشاوین ، مهاجم روس تبار آرسنال ندارد. آبی پوشان شهر رم که از امیدهای قهرمانی این فصل رقابت های سری آ به شمار می روند ، اذعان دارند که پیوستن بازیکنی در این سطح به بالا بردن کیفیت تیمشان کمک شایانی می کند ، اما شانس آرشاوین برای این جابجایی بسیار اندک می باشد. در نتیجه منصرف شدن از ارائه چنین پیشنهادی برای وی ، امری محتمل می نماید.

آرشاوین دیگر به عنوان یک مهره کلیدی برای آرسنالی ها به شمار نمی رود و بیشتر برای بازیابی فرم ایده آل گذشته اش در تلاش است ، با این حال توپچی ها مایل هستند این بازیکن با تجربه را در نیم فصل دوم هم در تیم شان حفظ نمایند.

لاتزیو به همان اندازه که در عدم تمایل خود برای جذب آرشاوین اصرار دارد ، خود را مایل به جذب این ملی پوش روس نیز نشان می دهد.

ایگلی تاره ، بازیکن اسبق لاتزیو و مدیر ورزشی حال حاضر این تیم در مصاحبه با کالچو نیوز 24 گفت : " آرشاوین بازیکن بزرگی است و فکر می کنم هر تیمی دوست داشته باشد او در آنجا بازی کند.

اما فکر نمی کنم شانسی برای دیدن او با پیراهن لاتزیو داشته باشیم.

دلایل زیادی برای دشواری این انتقال وجود دارد. اولا این که ما هیچ صحبتی در این خصوص با آرسنال انجام نداده ایم. ثانیا ومهمتر از دلیل اول اینکه ، من فکر نمی کنم توپچی ها مایل به از دست دادن چنین بازیکنی باشند. "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۱۰/۲۹
به قلم Saeed Milani
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : www.skysports.com
بازدید: ۹۵۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰
بازی آغاز شده است
بازی قبلی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
0 - 1
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰