loading
در حال بررسی درخواست شما
مقایسه تونی با اسطوره آرسنال
مقایسه تونی با اسطوره آرسنال

مقایسه تونی با اسطوره آرسنال

ایوان تونی می‌تواند به "ایان رایت دوران مدرن آرسنال" تبدیل شود اگر انتقال این مهاجم برنتفورد به امارات در 2024 نهایی شود.

جرمین پنانت پیش‌بینی کرده است که ایوان تونی می‌تواند به "ایان رایت دوران مدرن آرسنال" تبدیل شود اگر این مهاجم برنتفورد توسط توپچی‌ها در 2024 جذب شود.

  • انتظار می‌رود تونی به آرسنال بپیوندد
  • برنتفورد ممکن است 60 میلیون پوند درخواست کند
  • پنانت از توانایی‌های تونی در آرسنال حمایت کرد

چه اتفاقی افتاده است؟ این مهاجم انگلیسی که در حال حاضر به دلیل نقض قوانین شرط‌بندی اف‌ای، تا 16 ژانویه از بازی‌ها محروم است، با انتقال به آرسنال در نقل و انتقالات زمستانی پیوند خورده است. تونی فصل گذشته برای برنتفورد با 21 گل و 5 پاس گل در 35 بازی عملکرد شگفت‌انگیزی داشت. جرمین پنانت، وینگر سابق آرسنال، تا آنجا پیش رفته است که او را با اسطوره آرسنال، ایان رایت که 168 گل در 269 بازی برای باشگاه به ثمر رسانده، مقایسه کند.

چه گفته شده است؟ پنانت گفت: "تونی فوق‌العاده‌ای خواهد بود. او یک گلزن ثابت شده در برنتفورد است، با قابلیت بالای گلزنی و اشتیاق بازی می‌تواند برای تیم مزیت باشد. در تیمی مثل آرسنال که می‌توانند بازی را کنترل کنند، او مهره مناسبی خواهد بود - مثل ایان رایت دوران مدرن. شگفت‌زده خواهم شد اگر آرسنال در این فصل جذبش نکند."

نگاه کلی: آرسنال شروع عالی در لیگ برتر داشته و در رده دوم پشت تاتنهام قرار دارد. پنانت معتقد است آرسنال باید برای قهرمانی بجنگد، چرا که در 2022-2023 در فاصله نزدیک از منچسترسیتی عقب ماندند.

او افزود: "آرسنال باید با ذهنیت چالش برای قهرمانی و انتظار آن در هر فصل وارد شود. از هواداران خواسته شد به فرایند اعتماد کنند و الان دارند نتایج آن را می‌بینند. حالا آرسنال باید چیزی را برنده شود. پس از نزدیک شدن به قهرمانی، باید گام بعدی را بردارد. اگر از من سیتی شکست بخورند شرم‌آور نیست اما نباید دوم شوند و چیزی نبرند. آرسنال باید فشار را ادامه دهد و حداقل انتظار رقابت تا پایان با من سیتی است. امیدوارم در این مسیر، آرسنال جامی را ببرد - فکر می‌کنم آرسنال در این سال جام حذفی را می‌برد."

ایوان تونی
ایان رایت

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۷/۲۷ ۱۰:۴۷
به قلم میلاد بهرام
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : goal.com
بازدید: ۳۵۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰