loading
در حال بررسی درخواست شما
کیه‌لینی انتقالی رویایی است.
کیه‌لینی انتقالی رویایی است.

کیه‌لینی انتقالی رویایی است.

اسطوره آرسنال یعنی ری پالر معتقد است که تیم "شدیدا نیاز به تقویت خط دفاعی دارد" و از نظر او مدافع شش دانگ تیم یوونتوس یعنی جورجو کیه‌لینی یک انتخاب "رویایی" خواهد بود.
 
امری تا به اینجا با جذب استفان لیختشتاینر و سوکراتیس پاپاستاتوپولوس، تکریبی که از آرسن ونگر تحویل گرفته بود را تا حد خوبی ترمیم و تقویت کرده است.
 
آنها تجربه و استحکام را به خط دفاعی تیم تزریق می‌کنند، و جذب برند لنو جوان نیز دروازه آرسنال را مستحکم‌تر از گذشته خواهد کرد.
 
اگرچه، به عقیده پالر، حضور یک مدافع با عملکرد و کارنامه اثبات شده برای تکمیل استحکام در ترکیب تیم ضروری به نظر می‌رسد.
 
هافبک اسبق توپچی‌ها در گفت‌و‌گو با bwin گفت: "آرسنال در فصول گذشته شدیدا نیاز به تقویت خط دفاعی خود داشته است و امری به شکلی واضح این امر را در اولویت خود در این پنجره نقل و انتقالات قرار داده است.
 
"به نظرم سوکراتیس یک ورودی خوب است و او یک مدافع سنتی در سبک و سیاق تونی آدامز است نه مدافعی که پشت سرش را خالی بگذارد و کارهای غیرمنطقی انجام دهد.
 
"سوکراتیس بازیکن باتجربه‌ای است و با قدرت رهبری‌اش مرد بازی‌های بزرگ است. این حقیقیت که قبلا درکنار اوبامیانگ و میخیتاریان بازی کرده است نیز امتیاز مثبت دیگری محسوب می‌شود.
 
"به نظرم آرسنال همچنان به تقویت خط دفاعی نیاز دارد، حتی با وجود جذب سوکراتیس و لیختشتاینر.
 
"آنها فصل پیش بالا و پایین هایی داشتند و این عملکرد خارج از خانه‌شان بود که ارزششان را نشان داد.
 
"باشگاه به یک رهبر سنتی احتیاج دارد که در صحنه باشد و از هم‌تیمی‌هایش بهترین عملکردشان را طلب کند. کیه‌لینی می‌تواند مدافعی رویایی باشد، اگرچه او هم دارد پا به سن می‌گذارد.
 
اگرچه بعید است که آرسنال اقدام به جذب کیه‌لینی کند، اما بازیکنی را به تیم اضافه کرده است که به مدت ۷ سال کنار این اسطوره‌ی ایتالیایی در تورین توپ زده است.
 
لیختشتاینر درحال حاضر ۳۴ ساله است، اما انتظار می‌رود که کیفیت مناسبی را با خود به ترکیب بیاورد و راهنمای خولی در پست مدافع راست برای هکتور بلرین جوان باشد. پالر در این زمینه افزود:
 
"بلرین چیزهای زیادی از لیختشتاینر یاد خواهد گرفت، خصوصا هنر حیاتی دفاع کردن.
 
"بلرین در حملات عالی است اما فاقد نظم مورد نظر است و گاها وظایف دفاعی‌اش را فراموش می‌کند. این اتفاق زمانی که لیختشتاینر در رختتکن سر او داد بکشد، دیگر رخ نخواهد داد!
 
"لیختشتاینر بخاطر موفقیت‌هایی که با یوونتوس کسب کرده است و کاپیتان بودنش در تیم‌ملی سوئیس، از احترام زیادی بین بازیکنان برخوردار خواهد بود. همچنین قدرت رهبری داخل و خارج از زمین را دارد، چیزی که آرسنال در سالیان اخیر به شدت به آن نیازمند بوده است.
 
"بلرین هرگز رقیبی مانند لیختشتاینر را کنار خود ندیده است."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۵/۲
به قلم سپهر بهارلویی
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : Goal
بازدید: ۱,۳۰۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰
بازی آغاز شده است
بازی قبلی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
0 - 1
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰