loading
در حال بررسی درخواست شما
استینا بلکستنیوس قرارداد جدیدی با باشگاه امضا کرد
استینا بلکستنیوس قرارداد جدیدی با باشگاه امضا کرد

استینا بلکستنیوس قرارداد جدیدی با باشگاه امضا کرد

با خوشحالی اعلام می‌کنیم که استینا بلکستنیوس، مهاجم سوئدی با تجربه، قرارداد جدیدی با ما امضا کرده است.

این بازیکن ملی‌پوش ۲۸ ساله از زمان پیوستن به آرسنال در ژانویه ۲۰۲۲، در ۸۳ بازی برای توپچی‌ها ۴۳ گل به ثمر رسانده است.

استینا در ۱۹ ژانویه ۲۰۲۲ مقابل منچستریونایتد به عنوان بازیکن تعویضی به میدان رفت و اولین گل خود را برای توپچی‌ها در پنجم فوریه همان سال باز هم مقابل همین تیم به ثمر رساند.

استینا که به خاطر غریزه گلزنی قوی‌اش شناخته می‌شود، در هر دو فصل کامل حضورش در این باشگاه، بهترین گلزن ما بوده است. او در هر دو فصل ۲۰۲۳/۲۲ و ۲۰۲۴/۲۳ توانست ۱۸ گل به ثمر برساند.

به یادماندنی‌ترین گل استینا، گل پیروزی او در وقت‌های اضافه فینال جام اتحادیه زنان FA 2024 بود که با این گل، یک برد دراماتیک مقابل چلسی به دست آورد و برای دومین سال متوالی قهرمانی را برای آرسنال تضمین کرد. او در فینال ۲۰۲۳ نیز موفق به گلزنی شده بود.

استینا در این باره گفت: «از اینکه قرارداد جدیدی با آرسنال امضا کردم، بسیار خوشحالم. طی دو سال و نیم گذشته، این باشگاه به خانه‌ای برای من تبدیل شده است – این به لطف هم‌تیمی‌هایم و البته کادر فنی است، اما بیش از همه به خاطر هواداران فوق‌العاده‌مان. فضایی خاص در این باشگاه وجود دارد و همه ما مشتاق هستیم تا با هم به دستاوردهای بیشتری برسیم. حمایت شما برای من دنیا را معنا می‌دهد و مشتاقانه منتظر هستم تا فصل بعد دوباره به اینجا برگردم.»

یوناس ایدوال، سرمربی تیم، افزود: «استینا یک مهاجم درجه یک است و من از اینکه او قرارداد جدیدی با ما امضا کرده، خوشحالم. به طور طبیعی، گلزنی‌های او بسیار مورد توجه قرار می‌گیرد، اما بازی استینا فراتر از آن است. او فوق‌العاده تلاشگر است و با دویدن‌های هوشمندانه و فیزیکی‌اش، چیزهای زیادی به تیم می‌دهد. می‌دانم که همچنان بخش مهمی از چیزی خواهد بود که در حال ساختن آن در این باشگاه هستیم.»

کلر ویتلی، مدیر بخش فوتبال زنان، گفت: «ما از اینکه قرارداد جدیدی با استینا امضا کرده‌ایم، بسیار خوشحالیم. او از زمان پیوستن به ما در سال ۲۰۲۲، سهم بسزایی در باشگاه داشته است. استینا بازیکنی کلیدی در تیم ما است و به طور مداوم در مهم‌ترین بازی‌ها عملکرد درخشانی دارد. مطمئن هستم که هواداران ما نیز به من در تبریک گفتن به استینا و آرزوی موفقیت‌های بیشتر برای او در شمال لندن خواهند پیوست.»
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۳/۲ ۱۰:۱۸
به قلم میلاد بهرام
دسته‌بندی: بانوان
منبع : arsenal.com
بازدید: ۶۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
لیگ های دیگر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۵/۶ ۱۹:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
2 - 1
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰