loading
در حال بررسی درخواست شما
اولین گل روسو ثبت شد
اولین گل روسو ثبت شد

اولین گل روسو ثبت شد

خرید تابستانی ما تنها چهار دقیقه زمان نیاز داشت تا در بازی مقابل تیم ملی چین گلزنی کند. او توپ را از لورن جیمز دریافت کرد و با کنترل عالی، فرصت گلزنی پیدا کرد تا توپ را به گوشه پایین دروازه بفرستد.

این گل شروع برتری قاطع تیم ملی انگلیس بود. جیمز دو گل دیگر زد و لورن همپ، کلوئه کلی و ریچل دیلی نیز گل‌های بعدی را به ثمر رساندند تا تیم سارینا ویگمن با صد درصد پیروزی صدرنشین گروه شود. 

آلسیا روسو 71 دقیقه بازی کرد و سپس جای خود را به بتانی انگلند داد. این سومین بازی از ابتدایش در این مسابقات بود. لوته وابن-موی همچنان روی نیمکت منتظر فرصت است.

در مرحله بعدی شیرزن ها مقابل نیجریه بازی خواهند کرد.

  • کاترین کول در مرحله حذفی

تیم ملی دانمارک با بازی درخشان کاترین کول نیز با قرار گرفتن در رده دوم گروه موفق به صعود شد. آنها با برتری 2-0 مقابل هائیتی، برای اولین بار از سال 1995 به مرحله حذفی راه یافتند.  

پنالتی پرنیله هاردر در دقیقه 21 دانمارک را پیش انداخت اما آنها مجبور شدند تا وقت اضافه برای گل دوم صبر کنند که توسط سانه ترولسگارد نیلسن به ثمر رسید و پیروزی دوم دانمارک را در مرحله گروهی رقم زد تا با میزبان مسابقات استرالیا روبرو شوند. این بدان معناست که کاترین می‌تواند در دیدار دوشنبه در سیدنی با هم‌تیمی‌های آرسنالی خود استف کتلی و کیتلین فورد روبرو شود.

کاترین برای 80 دقیقه بازی کرد که سومین حضور او در این جام جهانی بود.

کاترین کول در جام جهانی

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۵/۱۱ ۱۱:۰۴
به قلم میلاد بهرام
دسته‌بندی: بانوان
منبع : arsenal.com
بازدید: ۵۵۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰
بازی قبلی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
0 - 1
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰