loading
در حال بررسی درخواست شما
ما این جام را میخواهیم
ما این جام را میخواهیم

ما این جام را میخواهیم

بعد از یک پیروزی قاطع مقابل استون ویلا که ما را به فینال جام کنتیننتال رساند، فریدا مانوم، بازیکن نروژی تیم، نظراتش را درباره عملکرد تیم و شانس ما برای قهرمانی به اشتراک گذاشت.

مانوم 24 ساله که بعد از بازی با منچستر سیتی در جام حذفی زنان در ماه فوریه، برای اولین بار در این بازی فیکس بازی کرد، با گلزنی و یک پاس گل، نقش مؤثری در این پیروزی داشت.

او بعد از بازی گفت: "نیمه اول فوق العاده‌ای بود. گل‌های زیادی زدیم و هت‌تریک استینا هم عالی بود. نیمه دوم بازی متفاوتی بود، اما فکر می‌کنم باید نکات زیادی از نیمه اول یاد بگیریم."

مانوم درباره گل خودش که یک ضربه چیپ تماشایی از بیرون محوطه جریمه بود، گفت: "حس خوبی داشت. پاس عالی بث مید رسید و بعدش فقط باید سعی می‌کردم توپ را به گوشه دور دروازه برسانم. و این کار را کردم!"

همکاری‌های مانوم با بث مید و استینا بلکستنیوس در نیمه اول، کلیدی بود.

او در این باره گفت: "ما فصل گذشته هم زیاد با هم بازی می‌کردیم، بنابراین فقط سعی کردیم روی آن عملکردمان بنا کنیم. فکر می‌کنم امروز این همکاری به خوبی جواب داد."

حالا باید منتظر نتیجه بازی نیمه‌نهایی بین چلسی و منچسترسیتی در عصر پنجشنبه باشیم تا ببینیم در فینال جام کنتیننتال با چه تیمی روبرو خواهیم شد.

مانوم درباره قهرمانی در این جام گفت: "بردن این جام در فصل گذشته عالی بود. یک موقعیت فوق العاده بود و حالا باید ببینیم فردا با چه تیمی بازی می‌کنیم، اما ما فقط می‌خواهیم دوباره آن جام را فتح کنیم."

او در ادامه گفت: "ما آخرین بازی مقابل چلسی را بردیم و فقط می‌خواهیم به این روند ادامه دهیم. فکر می‌کنم در حال حاضر در شرایط خوبی هستیم."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۱۲/۱۷ ۱۰:۵۳
به قلم میلاد بهرام
دسته‌بندی: بانوان
منبع : arsenal.com
بازدید: ۶۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰