loading
در حال بررسی درخواست شما
Arsenal

​صدای انتقادات شما را شنیدم ...


در ابتدا یک دنیا تشکر میکنم از همه بچه ها که مدیریت کردند و نوشتند و بلگ زدند و کامنت گذاشتند ... حتی ممنونم از آنها که ساکت آمدند و ساکت رفتند.

دوستان تغییراتی که به زودی در سایت مشاهده خواهید کرد فقط بابت قدردانی از حضور شما و شیرینی کوچکی برای قهرمانی شیرین FACUP است .

مواردی که باید یادآوری کنم ...

1) بخش ویــــــــــــــــــژه جام بیستم به زودی به سایت اضافه میشود. تا اخبار بازی های جام را منعکس کنیم.

2) سعی بر آن است که اخبار رسمی تر را منتشر کنیم ( در مورد نقل و انتقالات ) اما من روزانه بیش از 10 ایمیل دارم که خواهان اخبار مختلف پیرامون تیم هستند. حتما این مورد را هم بررسی میکنیم و اخباری که تکرر در گزارش دارند را در سایت منتشر میکنیم.

3)
http://arsenal.ir/blog/post.aspx?BlogId=800&PostID=8409
http://www.arsenal.ir/blog/post.aspx?BlogId=800&PostID=8430

سیروان عزیز ... متن های شما را خوانده ام و در بوک مارک هایم دارم ، بی شک در ویرایش جدید جایی برای سخنان پخته شما خواهیم داشت ( اما به معنای اجرای 100% آنها نیست )

4) متنی که چندی پیش ایمیل شد برام

 پیام : سلام خدمت آقای آرمان امیر احمدی. امیدوارم حالتون خوب باشه و تو زندگیتون سلامت و موفق باشید قبل از هر حرفی خواستم از شما به خاطر arsenal.ir تشکر کنم. قطعا سایت نکات مثبت و خوب زیادی داره اما من به عنوان یک عضو کوچک از این سایت چند تا انتقاد داشتم که به ترتیب بیان میکنم و برای هر کدوم هم پیشنهادات خودم رو ارایه میدم اول از همه امیدوارم این پیام رو بخونید و دوم اینکه به این پیشنهادات جامه عمل بپوشونید. 1- قسمت ورودی سایت به نظر من یک بخش اضافه هستش از شما تقاضا دارم این قسمت رو حذف کنید و وقتی آدرس سایت رو میزنیم مستقیما با صفحه اصلی کانون وارد بشیم. 2- قسمت معرفی بازیکنان و کادر فنی و اسطوره ها خوبه ولی این معیار امتیاز دهی به این اشخاص تو این بخش چیه و این نکته هم وجود داره که این بخش به روز نیست پیشنهاد من اینه که یک بخش به معرفی کادر فنی و یک بخش هم به معرفی بازیکنا بپردازه و بخش اسطوره ها و همینطور امتیاز دهی رو که معلوم نیست بر چه اساس هستش رو حذف کنید. 3- در مورد اخبار کوتاه هم تنها ضعفی که وجود داره اینه که به روز نیست پیشنهاد من در این باره اینه که اولا به روز باشه ثانیا اخباری در مورد پخش مستقیم یا نقل و انتقالات در این بخش قرار داده بشه. 4- در مورد arsenal player هم باید بگم که بهتره بعد از هر بازی گلها و لحظات حساس بازی با کیفیت خوب برای دانلود قرار بگیره. 5-در مورد قسمت گلزنان برتر هم که دیگه ضعفش کاملا مشهوده و به نظر من به جای این بخش قسمتی رو قرار بدید که در اون سه بازیکن برتر سه گلزن برتر و سه پاسور برتر تا اینجای فصل ( منظورم به روز بودنشه ) با توجه به آمارها و ریتینگ رسمی تو سایت قرار بگیره. 6- در مورد بخش گالری من تقاضا میکنم این بخش رو از صفحه اصلی سایت بردارید و به جای اون به تبعیت از سایت اصلی باشگاه قسمتی رو که در اون روزی یک عکس (نه بیشتر!) با یک توضیح کوتاه و مختصر در مورد عکس قرار داده بشه. 7- قسمت پیوندها رو هم اگر مقدوره یک مدیریتی روش داشته باشید. 8- به عقیده ی من برای مدیریت بهتر برای هر قسمت یک مدیر قرار بدید که اینجوری هم راحتتر و هم به روز تر بر قسمتها نظارت بشه و به قولی یک تقسیم کار مجازی صورت میگیره. 9- این قسمت تکمیل کننده قسمت 8 هستش : یک فراخوان برای مدیریت بزنید و مدیرای جدید رو به سایت اضافه کنید چون مطمئنا کسانی هستن که هم وقت دارن و هم علاقه که تو این بخش فعالیت کنن. اینطوری و با تقسیم کار خیلی راحتتر میتونید سایت رو به روز نگه دارید. در آخر باید به این نکته هم اشاره کنم که سایت نکات خوبی رو هم داره ولی همونطوری که خودتون هم بهتر میدونید همیشه این نکات منفی و نقاط ضعف خودش رو بیشتر نشون میده. امیدوارم به این نکاتی که گفتم توجه کنید و اگر تونستید اونها رو اجرا کنید و به نظر من تا شروع فصل جدید فرصت خوبی هست که این تغییرات اعمال بشه و با شروع فصل جدید شاخد تغییرات خیلی خوب و مثبتی تو این سایت باشیم. براتون آرزوی موفقیت میکنم. با تشکر ....


مرسی ! متنت رسید .. بسیار به درد بخوره .... روی چشم ، بی شک در ویرایش جدید جایی برای سخنان خوب شما خواهیم داشت ( اما به معنای اجرای 100% آنها نیست )



5) جشن قهرمانی  ...
در شهریور ماه جشن قهرمانی و جشن تولد 8 سالگی سایت همزمان برگزار خواهیم کرد... با توجه به ماه رمضان و تلاش در برگزاری هرچه بهتر 2 ماه زمان برای آن در نظر گرفته ایم

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات بلاگ

arsenal Till Die

زندگی یعنی ، خانواده ، کار ، ماشین ، آرسنال / Family , Job , Car , Arsenal

تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۳/۱۴
بازدید پست : ۲,۷۶۲ بار
کل بازدید: ۱۳۸,۲۵۱ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰
بازی قبلی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
0 - 1
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰