loading
در حال بررسی درخواست شما
Arsenal

بازگشت های موفق


تدی شرینگهام

شرینگهام در دهه 90 پنج سال طلایی را در تاتنهام گذارند. اما در سال 1997 در ازای 3.5 میلیون پوند به منچستریونایتد پیوست و پس از کسب چندین جام با شیاطین سرخ در سال 2001 به وایت هارت لین برگشت و 80 بازی دیگر برای این تیم انجام داد و 27 گل دیگر به ثمر رساند.
رابی فاولر

رابی فاولر که در دهه 90 لقب خدا را از سوی طرفداران لیورپول به دوش می کشید در ژانویه 2006 مجدداً به این تیم بازگشت. او در بازگشت مصدومیت هایی هم داشت اما در فصل 2005/06 در 14 بازی 5 گل به ثمر رساند و در فصل آخر بازیگری خود در 23 بازی 7 گل به ثمر رساند تا با احترام از فوتبال خداحافظی کند.

جرمین دفوئه

آخرین مورد موفق از بازگشت یک بازیکن به تیم سابق خود، بازشگت دفوئه به تاتنهام بود. او در سال 2004 در ازای 7 میلیون پوند از وستهام به تاتنهام پیوست. 4 فصل بعد و با حضور خوان ده راموس او به پورتسموث پیوست تا با مربی سابق خود در وستهام هری ردنپ کار کند. پس از جانشینی ردنپ به جای راموس در تاتنهام این مهاجم بار دیگر به این تیم آمد و هم اکنون با 14 گل زده به دنبال کسب آقای گلی می باشد.

یورگن کلینزمن

کلینزمن در وایت هارت لین حضور موفقی را سپری کرد. او 21 گل در لیگ به ثمر رساند و به عنوان بازیکن برتر سال از سوی نویسندگان ورزشی انتخاب شد. اما در ازای 2 میلیون پوند در سال 1994 به موناکو پیوست. او یک فصل فقط در این تیم ماند. او سپس به بایرن مونیخ رفت و در دسامبر 2007 به طور قرضی از سمپدوریا بار دیگر به لندن آمد. او در 15 حضورش در آن فصل 9 گل برای این تیم به ثمر رساند.


تا اینجاش رو از سایت گانر از شخص علی نامی گرفتم اما.....


وحالا تی تی هانری خودمون


 


نظرتون راجع به تی تی چیه میتونه تو این سن تک به تک هایی که ژروینیو به راحتی از دست میده به گل تبدیل کنه؟


میتونه وقتی تیم 10 نفره شده و یک گل جلو هستیم تیم رو کنترل کنه تا تیم نبازه؟
میتونه امید  و روحیه رو به تیم  و هواداران تزریق کنه؟؟؟؟؟؟؟

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات بلاگ

درود بر خالق من و توپچیهای لندن

شهرام ازبندر رستمی _لیسانسه بیولوژی هستم_ازسال 2000 که فوتبال رو فمیدم و درک کردم دیوانه وار عاشق ارسنال و سبک بازیش شدم. الگوم دنیس برکمپه امیدوارم تا زنده هستم قهرمانی ارسنال در لیگ قهرمانان اروپا ببینم!!!!!!!!!!!!!!!!

تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۱۰/۱۳
بازدید پست : ۱,۲۳۰ بار
کل بازدید: ۱۰۵,۳۱۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰
بازی قبلی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
0 - 1
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰