loading
در حال بررسی درخواست شما
Arsenal

این کجا و آن کجا

با قهرمانی یونتوس اولین چیزی که به فکرم رسید اون سال رویایی بود تمام تیمهای جزیره منتظر یک شکست بودن ولی ناکام موندن و آرسنال با افتخار رکوردی دست نیافتنی رو بجا گذاشت تا امسال که یونتوس اومد و در ظاهر کاری بزرگ انجام داد با یک مربی تازه وارد از لیگ ب ایتالیا یک جام بدون شکست یک افتخار بسیار شیرین ولی چه زود این افتخار بزرگ جاش رو به یک تیتر سیاه در روزنامه ها داد و اما دوباره فوتبال کثیف چیره شد بر این خبر و تمام رسانه ها رو از آن خودش کرد.
با افشای این رسوایی  که از رسوایی چند سال پیش هم بدتر بود واین به این دلیل بود که در رسوایی چند سال پیش فقط دست مدیران در کار بود ولی حالا تبانی بین تمام اعضای تیم ها بوده از مدیران تا بازیکن ها و هر روز نامهای بیشتری به این لیست عظیم داره افزوده میشه و زمانی این قهرمانی لوس میشه که نام یونتوس مدیرانش و در بالای فهرست نام کونته مربی یوه دیده میشه و با مصاحبه های هر روز بازیکنان تیم های مختلف این رسوایی بیشتر و بیشتر میشه و اینجاست که ما میتونیم با افتخار بگیم ما هوادار آرسنال هستیم با یک قهرمانی تاریخی...........

دانیله دروسی : از نظر من رسوایی اخیر حتی از سال 2006 هم بدتر است. در آن زمان تنها مدیران باشگاه متهم بودند ، اما اکنون من هم تیمی و دوستانم را در درون این اتفاقات می بینم. ما دیروز از خواب برخاستیم و پلیس را در آنجا دیدیم. در همان موقع به وضعیت جدی پیرامون این موضوع پی بردیم. نمی دانم درباره چه چیزی فکر کنم. سعی کردم خودم را در جای این ها قرار دهم ، حقیقتا قرار گرفتن در چنین موقعیتی اصلا آسان نیست . ترس من از این است که پشت این ها چیزهای وحشتناک تری نیز وجود داشته باشد."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات بلاگ

تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۳/۱۱
بازدید پست : ۱,۶۷۷ بار
کل بازدید: ۵۵,۵۵۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
لیگ های دیگر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۵/۶ ۱۹:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
2 - 1
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰