loading
در حال بررسی درخواست شما
Arsenal

پولکی





امانوئل
آدبایور - او سال گذشته گفت :" همه ما برای به دست آوردن پول فوتبال بازی میکنیم. من از آفریقا می‌آیم و باید چیزی برای جامعه‌ام بازگردانم. من این راهم را تا پایان دوران بازی ادامه میدهم. "

کریس وادل - زمانی که بسیاری از فوتبالیست‌ها ساک خود را برای نقل مکان به فرانسه میبستند، کریس وادل ستاره آن زمان تاتنهام در توضیح انتقال خود به مارسی در سال 1989 گفت :" من این پیشنهاد را تنها به خاطر آینده خانواده‌ام قبول کردم. " همچنین سال 1987  گلن هادل به موناکو و کلیو آلن در سال 1988 به بوردو منتقل شدند. وادل سه بار با مارسی قهرمان فرانسه شد و در سال 1991 نائب‌قهرمان لیگ قهرمانان لقب گرفت.

گری اُکانر - وقتی این مهاجم اسکاتلندی هیبرنین را به مقصد لوکوموتیو مسکو در سال 2006 ترک کرد، 35 سال داشت و آرزو داشت حساب بانکی‌ای با 10 میلیون پوند برای تضمین آینده خانواده خود داشته باشد. او توضیح داد :" اگر من مجرد بودم و لیزا [نامزد] و جاش [پسر] در زندگی من نبودند شاید هرگز به روسیه نمی‌رفتم. اما حالا من یک
قرارداد 5 ساله دارم. " او در روسیه نیز چندان موفق نبود و یک سال بعد به بیرمنگام بازگشت و در توضیح این انتقال خود از دلیل مسخره‌ای مانند اینکه در روسیه نمی‌توانست فراری بخرید سخن گفت ! در ماه ژوئن همان سال او به دلیل همراه داشتن کوکائین به 200 ساعت کار خدماتی برای دولت محکوم شد و پس از آن به باشگاه سیبریایی‌ای به نام تام تامسک پیوست.

لوئیز فلیپه اسکولاری - " مطمئنا دلایل مالی هم یکی از دلایل بود. " این توضیح او پس از
امضای قراردادی با دستمزد 5 میلیون پوند در سال با چلسی در سال ژوئن 2008 بود. او ادامه داد :" من 59 سال سن دارم و به زودی 60 ساله میشوم. من دوست دارم برای 5 یا 6 سال دیگر کار کنم و سپس بازنشسته شوم. من همیشه میگویم ممکن است شانس تنها یک بار به در خانه شما بزند. " متاسفانه او کمتر از یک سال در چلسی دوام آورد و در فوریه 2009 توسط آبرامویچ اخراج شد.

توماس رادزینسکی - او در آستانه پیوستن به اورتون در سال 2001 گفت :" آنها یک
قرارداد عالی به من پیشنهاد کرده‌اند و من سه برابر آنچه در اندرلخت میگرفتم دریافت خواهم کرد. " پس از انتقال 4.5 میلیون پوندی او پس از سه سال و به ثمر رساندن تنها 26 گل به فولهام منتقل شد و سرانجام به اسکودا یونان پیوست.

وینستون بوگارد - او با آژاکس به قهرمانی لیگ‌قهرمانان و دوبار قهرمانی لیگ هلند و به دو قهرمانی لیگ اسپانیا با بارسلونا دست یافته بود که مورد توجه ویالی سرمربی چلسی قرار گرفت. او در طی 4 سال حضور در استنفورد بریج تنها 9 بار به طور ثابت به میدان رفت. در حالی که بازی زیادی به او نمی‌رسید باشگاه در اندیشه فروش وی افتاد. زمانی که آیندهوون قصد خرید او را داشت گفت :" این عالی است که برای PSV بازی کنم اما به شرطی که آنها همه دستمزد من را تقبل کنند. " او اعتقاد داشت که
قرارداد قرارداد است و حاضر نشد به تیم دیگری بپیوندند که دستمزد او را نمی‌تواند بپردازد. به همین دلیل او برای مدتی طولانی با تیم رزرو چلسی بازی میکرد و در بازی‌های بی‌اهمیتی مانند لیگ کاپ به بازی گرفته میشد. یک بار او گفت :" دنیا در مورد پول است. پس دلیلی ندارد پیشنهادی میلیونی وقتی به شما می‌شود آن را رد کنید. افراد کمی این مقدار پول دریافت می‌کنند. من خوش‌شانسم که یکی از آن افراد کم هستم. من احتمالا بدترین خرید تاریخ لیگ برتر هستم، اما اهمیتی نمی‌دهم. " قرارداد او در سال 2004 به پایان رسید و پس از یک سال جست و جوی بی سرانجام برای یافتن تیم در 35 سالگی بازنشستگی خود را از فوتبال اعلام کرد.

اشلی کول - او همیشه اعتقاد دارد که انتقالش به چلسی ربطی به مسائل مالی نداشته است. اما جالب این است که بدانیم آرسنال حاضر نشد دستمزد او را به 60 هزار پوند در هفته افزایش دهد و او با یک دستمزد 90 هزار پوندی از چلسی روبرو شد و آن را پذیرفت

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات بلاگ

محلول آرسنال

فرهادم تا آخر عمر توپچی هستم لیسانسیه شیمی فقط به تیم ایمان داشته باشید رستم دستان نگهدارتون

تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۹/۱۰
بازدید پست : ۱,۵۲۳ بار
کل بازدید: ۲۳۱,۷۸۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰
بازی قبلی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
0 - 1
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰