loading
در حال بررسی درخواست شما
Arsenal

اطلاعات در مورد بازی فردا و چند خبر داغ

خب فردا شب یک بازی حساس با نیوکاسل در زمین خودمون داریم که این بازی راس ساعت 23:30 به وقت تهران آغاز میشه ، نتایج جالبی تو این هفته تا الان رقم خورده که خیلی به نفع ما شده اگر ما بتونیم بازیمون با نیوکاسل رو ببریم به فاصله یک امتیازی تیم تاتنهام خواهیم رسید . بعد از برد برابر میلان که حسابی در مورد اون بازی صحبت شده که بهتره دیگه در موردش صحبت نشه ، ما در لیگ برتر به مصاف نیوکاسلی خواهیم رفت که در حال حاضر در رده ششم قرار داره با 44 امتیاز یعنی اگر ما ببریم اختلافمون رو باهاشون میتونیم به عدد 8 برسونیم یعنی یه رقیبمون پر میشه دیروز تیم لیورپول هم دوباره شکست دیگری متحمل شد و همون 39 امتیازی موند و الان در رده هفتم قرار داره که یکی دیگر از رقیبامون هم برای رسیدن به جمع 4 تیم کنار رفت . الان میمونه سه تیم برای جنگیدن برای رده های سوم و چهارمی ، حتما میدونید که دیشب تیم تاتنهام باز هم مغلوب شد و همون 53 امتیازی باقی موند و اگر ما بتونیم بازیمون رو ببریم به اختلاف یک امتیازیشون میرسیم که امیدمون برای رسیدن به رده سوم بیش از بیش میشه ، تیم چلسی یکی دیگر از رقیبامون دیروز تونست بازیش رو ببره و 49 امتیازی شه و به یک قدمی ما برسه پس نیاز داریم که بازی با نیوکاسل حتما سه امتیاز رو بگیریم .

اطلاعات بازی فردای ارسنال



میریم سراغ بازی با نیوکاسل که همانطور که در بالا اشاره کردم با توجه به نتایج رقیبامون خیلی برامون مهم هست این بازی ، تیم نیوکاسل واقعا تیم خوبی بوده این فصل و عالی کار کرده و ستاره های خوبی رو معرفی کرده در این فصل که بهترین بازیکنشون هم دمبابا بوده که یک مهاجم خطرناک و عالی هست . سیسه هم که تازگی به تیمشون اضافه شده و یکی دیگر از مهره های خطر ناک این تیم در این بازی محسوب میشه . اینجور که در خبر ها خوندم آمئوبی و تیلور از جمله مصدومان بزرگشون هست . تیم نیوکاسل از 5 بازی گذشتش صاحب 2 برد یک شکست و 2 تشاوی شدهکه دو بازی اخسرش تو لیگ در زمین خودش رو مساوی کرده . که نتایج 5 بازی اخیرشون رو میتونید در زیر مشاهده فرمایید 

امار پنج بازی اخر

بازی های رو در رو و تاریخچه دو تیم :

دو تیم آرسنال و نیوکاسل یونایتد تاکنون در رقابت های مختلف 169 بار به مصاف هم رفته اند. آرسنال موفق به کسب 65 پیروزی شده است. نیوکاسل یونایتد نیز 66 بازی را برده است. 38 بازی این دو تیم هم با نتیجه مساوی به پایان رسیده است. آرسنال 242 گل در مقابل نیوکاسل یونایتد به ثمر رسانده و نیوکاسل یونایتد نیز 234 بار در مقابل آرسنال گلزنی کرده است.

- آرسنال در زمین خود، 83 بار به مصاف نیوکاسل یونایتد رفته است که 44 بازی را با پیروزی، 23 بازی را با شکست و 17 بازی را با تساوی پشت سر گذاشته است. در این بازی ها تا کنون 142 بار دروازه نیوکاسل یونایتد را گشوده است و 83 گل نیز دریافت کرده است.

- نیوکاسل یونایتد در بازی های خانگی خود مقابل آرسنال 81 بار به میدان رفته است که حاصل آن، 40 پیروزی، 21 تساوی و 20 شکست بوده است. در این بازی ها 146 گل زده و 97 گل نیز دریافت کرده است.


- 4 دیدار نیز در ورزشگاه بی طرف برگزار شده که آرسنال 1 بازی را برده، 0 بازی مساوی شده و 3 بازی را نیوکاسل یونایتد برده است. 3 گل آرسنال زده و 5 گل نیوکاسل یونایتد به ثمر رسانده.

قضاوت این بازی هم بر عهده هاوارد وب هست ؟! 


اما بریم سراغ خبرها :

اولین خبر در مورد توماس روسیچکی هست که خبر رسیده قراردادش رو میخواد تمدید کنه ، در سال 2006 به آرسنال اومده بود و در 156 بازی تونسته بود 19 گل به ثمر برسونه ، پایان این فصل قراردادش تموم میشه ، خبر ها حاکی از این هست که قرار داد دو ساله ای رو تمدید خواهد کرد که از این اتفاق خیلی خوشحالم 

حتما میدونید که لوکاس پودولسکی به احتمال زیاد در تابستان به تیم آرسنال ملحق خواهد شد که دیروز در خبر ها داشتیم که رئیس هم این خبر رو تایید کرده ولی خب تا خبر نهایییش اعلام نشه نباید همه چیز رو تموم شده بدونیم . 

آخرین خبر هم در مورد ینس لمان هست که گفته میشه دوباره به آرسنال برمیگرده اما ایندفعه نه به عنوان بازیکن بلکه به عنوان مربی دروازبان ها البته به صورت موقت که خبر خوبی میتونه باشه .



<<در شمال لندن مردی هست که حتی بدون گرفتن جام هم او را میپرستند >>
/ If you hate Barcelona clap yer hands \

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات بلاگ

ارسن ونگر

27 ساله از سال 1995 طرفدار رسمی ارسنال شدم و عاشقانه این تیم را دوست دارم. <br><br>عاشق ارسن ونگر هستم.

تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۱۲/۲۱
بازدید پست : ۱,۶۱۳ بار
کل بازدید: ۶۳,۹۷۸ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
لیگ های دیگر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۵/۶ ۱۹:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
2 - 1
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰