loading
در حال بررسی درخواست شما
Arsenal

صحبتی با هواداران

خوب اوضاع کاملا بر وفق مراد هست و اگر الان پست ندیم کی میخوایم بدیم؟ 

دیشب در یک بازی کاملا برتر 3 امتیاز حساس رو از نیوکاسل گرفتیم... به چندین دلیل این 3 امتیاز مهم و حیاتی بود. اول از همه کم کردن فاصله با تاتنهام به 1 امتیاز و تحت فشار گذاشتن این تیم برای تصاحب جایگاه سوم جدول دوم حفظ فاصله 3 امتیازی با چلسی و سوم تلافی بازی ناجوان مردانه فصل پیش در سنت جیمز پارک.
طبق معمول 3 بازی اخیر در لیگ برتر باز هم در ابتدا گل خوردیم اما خیلی خوب به بازی برگشتیم و 3 امتیاز رو در لندن نگه داشتیم. 
گلی که خوردیم حاصل تیزهوشی حاتم بن عرفا بود. ضربه اش رو به زاویه ای زد که ووجیچ اصلا فکرش رو هم نمیکرد. در ادامه بازی روی حرکات عالی تئو ولکات از سمت راست و پاسهای بی نظیر روسیچکی بارها و بارها صاحب موقعیت شدیم. اما فقط 2 بار به گل رسیدیم. گل پیروزی بخش تیم رو هم ورمالن در دقیقه 95 زد!!!
بدون شک دیشب والکات بهترین بازیکن تیم بود... حرکاتش از سمت راست ویران کننده بود و هر دو گل تیم روی سانترهای تئو به دست اومد. تئو رو در چند بازی اخیر روی فرم خیلی خوبی دیدیم. امیدوارم در ادامه فصل هم همین نمایش رو ازش ببینیم. 
اما یه سری اتفاقات خوب هم در اطراف باشگاه در چند روز اخیر افتاد...

اول تمدید 2 ساله قراداد روسیچکی بود. واقعا از این خبر خوشحال شدم. اول اینکه طلسم تمدید نکردن با بالای 30 ساله ها شکسته بود. بدون شک ما به بازیکنهای با تجربه ای مثل روسیچکی توی تیم نیاز داریم. دوم اینکه واقعا توی چند هفته اخیر و بعد از مصدومیت رمسی از روسیچکی بازهای بی نظیری رو تو خط میانی دیدیم. یکی از عوامل موفقیت ما در 5 پیروزی اخیر همین روسیچکی بود. دستمزد توماس هم به هفته ای 80000 پوند افزایش پیدا کرد.

دومین خبر پیوستن قریب الوقوع لوکاس پودولسکی به تیم هست. گفته میشه که مسئولین ارسنال جمعه برای نهایی کردن قرارداد پودولسکی به کلن خواهند رفت. در بهترین مقطع زمانی ممکن این بازبکن رو به خدمت گرفتیم. بدون شک بعد از رقابتهای یورو و درخشش احتمالی تیم ملی المان علاوه بر افزایش قیمت لوکاس مشتریهای جدید هم برای این بازیکن پیدا میشد و کار جذبش رو سخت تر میکرد. اما مسئولین ارسنال و شخص رئیس که برای فصل بعد برنامه خاصی دارند خیلی زود دست به کار شدند و لوکاس رو جذب کردند. قیمت این انتقال هم در حدود 12 میلیون پوند خواهد بود. 

خبر دیگه اینکه یان ورتونگن هافبک مدافع باشگاه ازاکس هلند و کپی برابر اصل ورمالن دیروز اعلام کرد که علاقه مند برای پیوستن به جمع توپچیهاست. علی رغم اینکه در خط دفاع به حد کافی نفر داریم اما من از جذب این بازیکن به چندین دلیل استقبال میکنم. اول اینکه این بازیکن چپ پاست و ما در تیممون چپ پا تخصصی کم داریم. دوم اینکه چند پسته است و حتی توانایی بازی به عنوان هافبک دفاعی رو هم داره پس به نوعی میشه گفت اچار فرانسه تیممون خواهد بود. اما در هر صورت باید ببنیم که تفکرات رئیس برای فصل بعد چی هست و ایا جذب نفر در خط دفاع در برنامه هاش هست. 

خبر دیگه هم اینکه رییس دیروز به یونس بلانکا هافبک باشگاه مونپلیر فرانسه علاقه نشون داد. خود این بازیکن هم از بازی در لیگ برتر انگلیس استقبال کرده. خیلی خوشحالم که امسال خیلی زود وارد بازاز نقل و انقالات شدیم و اونطور که مشخص هست رییس در فکر یه دبل تاریخی دیگه برای فصل بعد هست. یونس بلانکا یکی از عوامل نتایج درخشان مونپلیر در لاشامپیونه است. هرچند خودم جذب هازارد رو به این بازیکن ترجیح میدم. 

رئیس هم چند روز پیش اعلام کرد که ما پودولسکی رو در کنار رابین جذب کردیم و برای تمدید قراداد رابین هرکاری خوام کرد. 

اما در لیگ برتر و در بازی بعدی باید به مصاف اورتون بریم. اورتون در چند بازی گذشته تاتنهام و سیتی رو در گودیسون پارک شکست داده و بدون شک بازی سختی در پیش داریم. با بازشگت مصدومان دست رییس برای چیدن ترکیب باز هست و امیدوارم از این بازی حداقل امتیاز رو بگیریم. 
اما در مورد مصدومین تیم : 
رییس اعلام کرده که سانتوس روز چهارشنبه و در بازی تیم رزرو به میدان خواهد فت و از هفته دیگه در دسترس هست.
میکل ارتتا و بنایون هم به طور کامل دوران مصدومیت رو پشت سر گذاشتند.
گویا بازگشت جکی هم قریب الوقوع هست. 

بدرود



<<در شمال لندن مردی هست که حتی بدون گرفتن جام هم او را میپرستند >>
/ If you hate Barcelona clap yer hands \ 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات بلاگ

ارسن ونگر

27 ساله از سال 1995 طرفدار رسمی ارسنال شدم و عاشقانه این تیم را دوست دارم. <br><br>عاشق ارسن ونگر هستم.

تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۱۲/۲۳
بازدید پست : ۱,۰۰۸ بار
کل بازدید: ۶۴,۰۰۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
لیگ های دیگر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۵/۶ ۱۹:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
2 - 1
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰