loading
در حال بررسی درخواست شما
Arsenal

چند خبر + یک ویدئو سوپرایز از تی تی

لینک ویدئو هتریک تی تی با ظرفیت  16 مگ 


اول از همه 31 مارچ سالروز درگذشت دیود روکسل بازیکن اسطوره ای ارسنال بود. روکسل ( 1967-2001 ) در سن 31 سالگی و بر اثر ابتلا به سرطان خون در صبح روز دربی شمال لندن با تاتنهام در گذشت.... 

تصاویر این بازیکن محبوب و خاطره انگیز ارسنال رو از اینجا ببینید...


خبر دوم : روز شنبه 31 مارچ هوادارن کارکنان و خدمه باشگاه ارسنال در لندن گرد هم امدند و در طرح سالانه توپچی باشید-دونده باشید شرکت کردند. 
در ورزشگاه امارات نیز بیش از 750 نفر دونده ی قهرمان و در کشورهای دیگر نیز صدها نفر و گروه های دیگر نظیر استرالیا، هند، لهستان و نیجریه برای شرکت در طرح خیریه جهانی باشگاه وارد عمل شدند و طبق آماری که تا به امروز تخمین زده شده است 40 هزار پوند به مؤسسه خیریه Save The Children کمک کردند که این رقم در هفته های آتی قطعاً افزایش خواهد داشت.
همایش دو امسال بزرگترین همایشی بود که تاکنون برگزار شده بود و در ورزشگاه امارات 400 نفر بزرگسال ده دور (6.4 کیلومتر) دور ورزشگاه خانگی توپچی ها دویدند و 300 نوجوان نیز یک یا دو بار دور ورزشگاه مسابقه دو دادند.


نقل و انتقالات : 
پودولسکی رو تقریبا  ارسنالی بدونید... خوشبختانه امسال خیلی زود وارد بازار شدیم و در همین ابتدای کار لوکاس پودولسکی مهاجم 26 ساله و المانی باشگاه کلن رو با قیمتی در حدود 11 میلیون پوند به خدمت گرفتیم. لوکاس سابقه 95 بازی ملی برای تیم ملی المان رو هم در کارنامه داره و یک بازیکن دو ملیتی ( المانی - لهستانی ) هست. 

و اما چهره زیر :

یان امویلا بازیکن 21 ساله و فرانسوی باشگاه رن هم به شدت مد نظر باشگاه هست... خیلی از خبر گذاریها طی چند روز گذشته این بازیکن رو به ارسنال لینک دادند.
 
اینتر ورئال هم دیگر مشتریان این بازیکن خوش استیل هستند. هر چند با توجه به اوضاع نا به سامان اینتر و تراکم هافبکهای رئال احتمال پیوستنش به اون تیمها رو خیلی کم میدونم. اگر ما امویلا رو بگیریم میتونیم ازش در کنار سونگ استفاده کنیم و جک رو هم یک خط جلوتر ببریم. 

در کل فکر میکنم فصل خوبی رو در پیش رو داریم. 

رییس هم چند روز پیش و در طی یک مصاحبه اعلام کرد که ما سعی میکنیم تا قبل از رقابتهای یورو 2012 بازیکنان مد نظرمون رو به تیم اضافه کنیم. 

خوب الان می تونم بهتون اطمینان بدم ونگر هم به جمع نامزدای هدایت چلسی اضافه شد ولی بعیده که چنین اتفاقی بیفته .



<<در شمال لندن مردی هست که حتی بدون گرفتن جام هم او را میپرستند >>
/ If you hate Barcelona clap yer hands \

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات بلاگ

ارسن ونگر

27 ساله از سال 1995 طرفدار رسمی ارسنال شدم و عاشقانه این تیم را دوست دارم. <br><br>عاشق ارسن ونگر هستم.

تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۱/۲۲
بازدید پست : ۱,۵۳۲ بار
کل بازدید: ۶۴,۰۰۶ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
لیگ های دیگر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۵/۶ ۱۹:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
2 - 1
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰