loading
در حال بررسی درخواست شما
Arsenal

۱۰عکس برتر آرسنال دراین فصل توسط عکاس

استوارت مک فارلین عکاس ارشد باشگاه آرسنال 10عکس برتر گرفته شده دراین سال رامعرفی میکند.


شادی نیمکت آرسنال دربرابر تاتنهام



رئیس در تمرینات:


آرسن ونگر در جلسه تمرینات پائیز به تصمیمات بعدی خود فکر می کند. استوارت در مورد این عکس می گوید " در حالی که بازیکنان در پس زمینه در حال گرم کردن هستند، این عکس فکر کردن او در مورد اتفاقات پیش رو را نشان می دهد. تنها به نظر میرسد او در دنیای تفکرات خود در مورد بازی بعدی حضور دارد. من فرم این عکس را دوست دارم، او در حال قدم زدن است و سر خود را پائین گرفته و هیچ چیز از قبل تعیین شده ای اطراف او وجود ندارد.



شادی هواداران آرسنال پس از پیروزی در دربی شمال لندن:



جوش و خروش هواداران آرسنالی بعد از شکست تاتنهام در یک بازی زیبا با نتیجه 5 بر 2 در ماه فوریه . استوارت میگوید : فقط یه مرد توی این عکس یه خورده دلخوره  . من فکر میکنم او هوادار اسپورز بوده و بعد از گل سوم آرسنال این جور شده . این فقط ترکیبی از احساسات ما و انهاست .


ورود جک ویلشر به سالن:



هافبک جوان توپچی ها میان انبوه جمعیت در تور پیش فصل ، فصل قبل آرسنال در کوالالامپور عبور میکند . استوارت میگوید : باور نکردنی بود . من نمیدانم چه تعداد از مردم اونجا بودم . تئو میگفت : مثل این است که لیدی گاگا امده است . او دیوانه است .
عکاسان امدند و انها فقط در میان هواداران روانی راه میرفتند ، من مجبورم بودم فشار زیادی رو تحمل کنم تا به جلوی عکاسان بیایم ، خیلی مشکل بود .


هانری فنا پذیر است:



پس از پرده برداری از مجسمه تیری هانری خارج از ورزشگاه امارات، افسانه توپچی ها در جدال برای کنترل اشک های خود بود. استوارت در مورد این عکس می گوید" از انجا که در مراحل ساخت این تندیس قرار داشتم، پیش از پرده برداری از آن تماس های زیادی با هانری برقرار کردم. او چند روز قبل از آن با من تماس گرفت و گفت که نمی داند آیا می تواند جلوی اشک های خود را بگیرد را نه، او فکر می کرد که در مورد آن احساساتی می شود. بنابارین من می دانستم که ممکن است چنین اتفاقی بیوفتد. وقتی اشک ها را در چشم ها او دیدم، احساس کردم که کمی مقصرم اما این لحظه بزرگی برای او بود، این تصویری دوست داشتنی است.



پت رایس توسط بازیکنان آرسنال ستایش میشود


 




ون پرسی صدمین گل خود رابه ثمر می رساند


 



پرواز بلند چمبرلین


 



ژست گرفته ها


 



ورمایلن گل پیروزی بخش مقابل نیوکاسل را جشن می گیرد


 



آخرین اخبار آرسنال

جزئیات بلاگ

امید به آینده

سلام توپچی ها:<br>ازسال1998بودکه بادیدن بازی های زیبای آرسنــال رووانی این تیم شدم وازان روزعشقم به تیم داره روزبه روزبیشترمیشه،ازبازیکنانمون عاشق تی تی،پیرس هم هستم!<br>کلا از2تیم هم خیلی متنفرم ولی6باراسم ان ها می برم،<br>‏(1بارسلویوفا...<br>‏(2بارسلویوفا...<br>‏(3بارسلویوفا...<br>‏(4منچستریونایتد...<br><br>‏(5منچستریونایتد...<br>‏(6بازم بارسلویوفا...<br>این چیزیه که دست خودم نیست;<br>به امید روزهای خوب برای آرسنــال.<br>

تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۳/۹
بازدید پست : ۲,۲۴۶ بار
کل بازدید: ۷۷,۵۸۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰
بازی قبلی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
0 - 1
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰