loading
در حال بررسی درخواست شما
Arsenal

آلمان پرتغال ایتالیا((معرفی))




تیم ملی فوتبال آلمان


تیم ملی آلمان با انگیزه ی بسیار زیاد و با استفاده از نیروی جوانی در یورو 2012 در گروه مرگ به مصاف تیم های هلند ، پرتغال و دانمارک میرود .




رنکینگ فیفا :




لیست بازیکنان دعوت شده :


دروازه‌بان:
مانوئل نویر (بایرن‌مونیخ)، تیم ویزه (وردربرمن ) ، یان روبرت سیلر(هانوفر)




خط دفاع:
هولگر باداشتوبر (بایرن مونیخ)، جروم بواتنگ (بایرن مونیخ)، بندیکت هوودس (شالکه)، ماتس هوملس (بورسیادورتموند)، فیلیپ لام (بایرن مونیخ)، پرمرته ساکر (آرسنال انگلیس)، مارسل اشملسر (بورسیادورتموند)،




خط میانی:
لارس بن‌در (بایرلورکوزن)، ماریو گوتسه (بورسیادورتموند)، ایلکای گونادوگون (بورسیادورتموند)، سامی خدیرا (رئال مادرید اسپانیا)، تونی کروس (بایرن مونیخ)، توماس مولر (بایرن مونیخ)، مسعود اوزیل (رئال مادرید اسپانیا)، لوکاس پودولوسکی (اف.ث.کلن)، مارکو رویس (بورسیامونشن‌گلادباخ)، آندره شورله (بایرلورکوزن)، باستین شواین اشتایگر (بایرن‌مونیخ)




خط حمله:
ماریو گومس (بایرن مونیخ)،‌میروسلاو کلوزه (لاتزیو ایتالیا)،‌


ترکیب احتمالی :





شیوه صعود آلمان به یورو 2012 :


تیم ملی آلمان در گروه A مرحله مقدماتی با ترکیه ، بلژیک ، اتریش ، آذربایجان و قزاقستان هم گروه شد و توانست تنها تیمی باشد که در مرحله ی مقدماتی تمام بازی های خود را ببرد و با برد های پرگلی که به دست آوردند میانگین 3.4 گل در هر بازی را در اختیار دارند .



جدول رده بندی گروه A مقدماتی:



نتایج آلمان در گروه A مقدماتی :




معرفی مربی و بازیکنان کلیدی آلمان :



سرمربی : یواخیم لو



سر مربی خشک و جدی آلمان ها که پس از اخراج کلینزمن هدایت این تیم را به عهده گرفته توانست با استفاده از جوان گرایی و کنار گذاشتن بازیکنانی مانند بالاک نتایج خوبی را به دست آورد و با همین نیروی جوانی بازیکنان بسیار خوبی را به جهان معرفی کرد .




کاپیتان : فیلیپ لام



بازیکنی که در 23 سالگی وارد ترکیب اصلی شد و در جام جهانی پس از اینکه بالاک مصدوم شد کاپتان تیم ملی شد و بعد از اینکه یواخیم لو بالاک رو کنار گذاشت کاپتان تیم ملی باقی موند . او در پست مدافع کناری بازی میکند و در بایرن مونیخ هم به عنوان کاپتان نمایش خوبی دارد .



سنگربان : مانوئل نویر



دروازه بان 25 ساله ای که در سال 2009 وارد ترکیب اصلی شد و در جام جهانی 2010 نمایش بسیار خوبی داشت و در همان سال هم از شالکه به بایرن مونیخ پیوست .



هافبک ویژه : باستین شواناشتایگر



بازیکنی که در خط هافبک تیم ملی آلمان در کنار خدیرا و مسعود اوزیل توانسته است نقش زیادی در موفقیت آلمان در جام جهانی 2010 داشته باشد . او در باشگاه بایرن مونیخ هم نماش بسیار خوبی دارد و همواره شایعه حضورش در تیم های اسپانیایی و انگلیسی به گوش میرسد .


مهاجم ویژه :
میروسلاو کلوزه



بازیکنی که در تیم ملی لهستان در ترکیب اصلی قرار داشت و در جام جهانی نیز برای این تیم گل زد و پس از مهاجرت به آلمان برای این تیم نیز در بسیاری از مسابقات گل زد و در مرحله مقدماتی یورو 2012 9 گل از 34 گل تیمش را به ثمر رساند. او در یورو 2008 هم باعث پیروزی آلمان در برابر ترکیه در نیمه نهایی شد



ستاره تیم : مسعود اوزیل



بازیکنی که قبل از جام جهانی 2010 ناشناخته بود ولی به دلیل اینکه یکی از موثرترین بازیکنان آلمان بود باشگاه های بسیاری تصمیم گرفتند او را به خدمت بگیرند و در نهایت به رئال مادرید پیوست و اکون نیز در آنجا نمایش خیره کننده ای دارد
.


***********************************************************




تیم ملی پرتغال
گروه B ( گروه مرگ )




بهترین نتیجه در جام جهانی: مقام سوم (1966)
بهترین نتیجه مسابقات قهرمانی اروپا: نایب قهرمان ( 2004 )
رکورد بهترین گلزن: پائولتا (48 گل در بین سال های 1997 و 2006)
ملی پوش ترین بازیکن: لوئیس فیگو (127 کلاه بین سالهای 1991 و 2006)



 


آخرین رنکینگ فیفا :





بازیکنان دعوت شده :


دروازه بان ها :

ادواردو ( بنفیکا ) ، روی پاتریکو ( اسپورتینگ ) ، بتو ( کلوژ )


مدافعان :

پریرا (اسپورتینگ)، برونو آلوز (زنیت سن پترزبورگ) ، کنترائو (رئال مادرید)، پپه (رئال مادرید)، ریکاردو کاستا (والنسیا)، رولاندو (پورتو)، میگل لوپز (براگا)


هافبک ها :

هوگو ویانا ( براگا )، ژائو گارسیا موتینهو (پورتو)، میگل ولوسو (جنوا)، رائول میرلس (چلسی)، روبن میکائیل (ساراگوسا)، کاستودیا ( براگا )


مهاجمان :

کریستیانو رونالدو (رئال مادرید)، هوگو المیدا (بشیکتاش)، هلدر پوستیگا (ساراگوسا)، نانی (منچستر یونایتد)، اوریویرا (بنفیکا)، ریکاردو کوارسما (بشیکتاش)، سیلوستره وارلا (پورتو)


مسابقات در مرحله گروهی :


شنبه، 9 ژوئن 2012 مقابل آلمان (20:45 CET در لویو)
چهارشنبه، 13 ژوئن 2012 مقابل دانمارک (18:00 CET در لویو)
یکشنبه، 17 ژوئن 2012 مقابل هلند (20:45 CET در خارکف)

               

ترکیب احتمالی :

دروازه بان:
روی پاتریسیو (اسپورتینگ)
مدافعان: ژوآو پریرا (والنسیا)، برونو آلوز (زنیت سنپترزبورگ)، په په (رئال مادرید)، فابیو کنترائو (رئال مادرید)
هافبک ها: میگوئل ولوسو (جنوا)، رائول میره لس (چلسی)، ژوآئو موتینهو (پورتو)
مهاجمان: نانی (منچستر یونایتد)، کریستیانو رونالدو (رئال مادرید)، هلدر پوستیگا (رئال زاراگوزا)


نحوه راه یابی :






تیم ملی پرتغال در مرحله مقدماتی رقابتها در گروه H قرار گرفت و با کسب تفاضل گل بهتر نسبت به تیم ملی نروژ در رده ی دوم قرار گرفت .تیم ملی پرتغال در مجموع 8 بازی که انجام داد 5 برد به دست آورد ، 1 مساوی و 2 باخت را به دست آورد . یکی از ضعف های پرتغال در مرحله ی مقدماتی خط دفاع ضعیف آنها بود که در مجموع 8 بازی 12 گل دریافت کردند که این آمار نسبتا خوبی نیست .از مجموع 21 گل زده ی پرتغال در این مرحله 7 گل آن را کاپیتان آنها زد تا پرتغال با تفاضل گل بهتر با دانمارک راهی مرحله گروهی یورو 2012 شود.



* سرمربی : پائولو بنتو *



بنتو جایگزین کارلوس کیروش تنها دو بازی و یک نقطه به مبارزات انتخاباتی مقدماتی است. او کشتی را بعد از آن شروع بد steadied و هدایت Selecção DAS Quinas دوم در گروه (تیم از سپر) و بازی کردن در برابر بوسنی و هرزگوین، که تکرار کراوات بود که مدرک مهر و موم شده به جهان 2010 جام. Bento سه فنجان به عنوان مربی اسپورتینگ لیسبون، باشگاه جایی که او در چهار سال گذشته از حرفه ای بازی خود را قبل از مصرف بیش از تیم تازهتر به سر برد، و پس از آن کار اصلی به دست آورد.


* سنگ دفاعی : په په *




په په یکی از بهترین مدافعان در این فصل بود و او برای قهرمانی کشورش در رقابتهای یورو 2012 بسیار امیدوار است . په په بازیکن خشنی است و احتمال محروم شدن او در یورو 2012 60% است ( البته در یک بازی ) .او بهترین مدافع تیم ملی پرتغال در حال حاضر است . در آن هیچ شکی وجود ندارد. په په در تیم رئال در کنار کریستیانو رونالدو بازی می کند و این دو خیلی خوب می توانند همکاری کنند . ولی خیلی کم چون او در خط حمله و دیگری در خط دفاع بازی می کند .



* کاپیتان : کریس رونالدو
*



بهترین گلزن با هفت گل در طول مبارزات انتخاباتی، از مقدماتی در سن از 27 رونالدو باید با ورود به سال های اوج زندگی حرفه ای خود را. انتقاد این است که او اغلب موفق به انجام به بهترین توانایی های خود در مرحله نهایی بزرگ، و در برخی از مسابقات بزرگتر در صحنه باشگاه، بنابراین او خواهد بود مشتاق این حق در اینجا قرار داده شده است. ستاره سابق منچستر یونایتد در اولین بازی قهرمانی خود را همیشه اروپا در برابر یونان در سال 2004 به ثمر رساند، کمک به سمت خود به فینال در چمن خانه و در این تیم از مسابقات به نام.


* پدیده تیم : رائول میرلس *



میرلس بدون شک یکی از پدیده های یورو 2012 است . او تا حالا 8 گل ملی برای تیم ملی پرتغال به ثمر رسانده است . او از سال 2012 عضو تیم ملی پرتغال شده است و در تیم ملی کشورش شماره ی 16 را برتن کرده است .او بازی سازی خوب برای تیم ملی کشور و همچنین در رده ی باشگاهی است و همه از اوحساب می برند. او یک بازیکن مثال زدنی است و در یورو می تواند ارزش های خودش را نشان دهد .



* اسلحه پنهان : نانی *




نانی 25 ساله جوانی است که در تیم ملی پرتغال و همچنین تیم منچستر یونایتد عملکرد چشمگیری را داشته . او در تیم ملی پرتغال بال راست این تیم است .او قطعا می تواند یکی از ستاره های یورو 2012 باشد . او در کنار مهاجمان دیگر تیم ملی اش مخصوصا کریستیانو رونالدو عملکرد خوبی را داشته است . همکاری این دو بازیکن فوق العاده است و کمتر بازیکنانی می توانند این قدرپاسکاری خوبی داشته باشند .



*********************************************************


ایتالیا هم به درخواست میلاد گذاشتم:


فوتبال ایتالیا




اسامي بازيکنان ایتالیا به شرح زير است:




دروازه‌بان‌ها:
بوفون، دي سانتيس، سيريگو، ويويانو


مدافعان:
آباته،‌ آستوري، بالزارتي، بارزاگلي، بوناچي، کيه‌ليني، کريسچيتو، مجيو، اوگبونا


هافبک‌ها:
دروسي، مارکيسيو، مونتوليوو، تياگو موتا، نوچرينو، پيرلو


مهاجمان:
بوريني، جيووينکو، ماتري، پاتزيني



نحوه صعود ایتالیا به یورو 2012 :

* ایتالیا با چراغ خاموش به یورو 2012 رسیده است



ایتالیایی ها با اقتدار کامل از گروه خود صعود کردند اما در مسیر راهیابی به جام ملتهای اروپا، به اندازه تیم های چون آلمان و اسپانیا و انگلستان دیده نشدند. ایتالیا اگر به نیمه نهایی برسد، هواداران منطقی اش را راضی کرده است. همین کم توقعی در قبال تیم ملی جوان ایتالیا، می تواند زمینه ساز درخشش این تیم در یورو 2012 باشد. ایتالیا با چراغ خاموش به یورو 2012 رسیده است. این تیم اگر بتواند قهرمان اروپا شود، دومین قهرمانی در جام ملتهای اروپا را نصیب سرزمین چشم آبی ها کرده است.




نتایج مسابقات انتخابی ایتالیا به شرح زیر است:

ایتالیا در بازی اول ابتدا به مصاف تیم نه چندان مطرح استونی رفت و توانست با نتیجه 2-1 این تیم را در ورزشگاه خانگی اش شکست دهد . و اما در بازی دوم که اتفاقا پرگل ترین بازی این گروه هم بود ایتالیا تونست با نتیجه پرگل 5بر صفر تیم جزایر فارو را شکست دهد . و اما بازی سوم این مرحله که ایتالیا به مصاف تیم ایرلند شمالی رفت و پس از دو برد خوب مقابل استونی و جزایر فارو اینبار دیگر ایتالیا نتوانست از پس ایرلند شمالی برایید و با این تیم در خاک ایرلند به نتجه ای بهتر از تساوی بدون گل دست میافت و اما بازی چهارم و شاید حساس ترین بازی این گروه که مربوط میشه به بازی ایتالیا و صربستان . صرب ها که نتایج خوبی در 3 بازی گذشته گرفته بودند اینبار هم میخواستند در خانه خودشان و جلوی طرفدارانشان بردی دیگر به دست بیاورد ولی اینچنین نشد و این ایتالیا بود که با برد 3-0 توانست صدرنشین گروه شود و در بازی اخر دور گروهی هم ایتالیا به مصاف اسلونی رفت و در اون بازی با تک گل سیمونه په په توانست اون بازی هم برنده خارح شود نتایج دور برگشت هم به شکل زیر است :

استونی 0-3 ایتالیا
ایتالیا 1-0 جزایرفارو
سلوانی 0-1 ایتالیا
ایتالیا 1-1 صربرستان
ایرلندشمالی 1-1 ایتالیا





معرفی مربی و بازیکنان کلیدی ایتالیا :




سرمربی :‌ چزاره پراندلی


چزاره پراندلی در اولین روز از برگزاری اردوی تیم ملی ایتالیا گفت: اساسا قرار نیست ما قهرمان اروپا شویم ولی ما ایتالیایی‌ها همیشه می‌دانیم که چطور همه را غافلگیر کنیم. وی افزود: ما سعی خواهیم کرد که روی کیفیت بازی خود کار کنیم تا به بهترین حالت برسیم. مهم اینست که همه می‌خواهند کار خود را به خوبی انجام دهند. پراندلی در حال حاضر 32 بازیکن را به اردوی تیم ملی ایتالیا در فلورانس دعوت کرده است. وی باید فهرست نهایی 23 نفره تیم خود را در تاریخ 29 مه برای حضور در مسابقات یورو 2012 که از هشتم ژوئن تا اول ژوئیه در لهستان و اوکراین برگزار می‌شود، ارائه دهد. ایتالیا که با اسپانیا، کرواسی و ایرلند همگروه است، قبل از حضور در یورو 2012 برابر تیم‌های لوکزامبورگ و روسیه دو دیدار دوستانه انجام خواهد داد.




کاپیتان : جانلویجی بوفون

شاید خود بوفون هم فکرشو نمی کرد که پس از مصدومیت های طولانی مدت خود در تیم یوونتوس بتواند در یورو 2012 تیم ایتالیا رو همراهی کند ولی اینطور شد و بوفون توسط پراندلی در لیست 23 نفره بود و به اینم تیم دعوت شد و بدون شد او کاپیتان تیم ملی ایتالیا در یورو 2012 است و باید منتظر درخشش او در این بازیها باشم بوفون پیش از این در یورو 2004 و یورو 2008 هم در ایتالیا حضور داشته است





امید در دفاع : جورجیو کیه لینی

بدون شک یکی از امیدهای ایتالیا در خط دفاعی کیه لینی است . کیه لینی کار خود را در تیم ملی در نوامبر ۲۰۰۴ در برابر فنلاند آغاز کرد، و در شروع در ترکیب اصلی جای گرفت. او یکبار طعم قهرمانی زیر ۱۹ سال اروپا را در سال ۲۰۰۳ چشیده، و او همچنین در بازیهای المپیک ۲۰۰۴ در مسابقات قهرمانی فوتبال یکی از اعضای تیم ایتالیا بود. جورجیو در مسابقات قهرمانی زیر ۲۱ سال ۲۰۰۷ در هلند دعوت شد. کیه لینی در ترکیب ایتالیا برای جام ملت‌های اروپا ۲۰۰۸ قرار گرفت. او در بازی مقابل هلند در نیمکت ذخیره نشسته بود، و ایتالیا بازی را ۰-۳ به هلند واگذار کرد. چیه لینی به همراه کریستین پانوچی در دفاع مرکزی بعد از بازی بد آندره آ بارزاگیلی و مارکو ماترازی در مسابقهٔ افتتاحییه جورجیو در تیم به عنوان بازیکن فیکس قرار گرفت و در مسابقات بعدی در برابر رومانی و فرانسه بازی خوبی به عمل آورد. گرچه بهترین نمایش جورجیو در برابر اسپانیا بود که به بزرگانی همچون داوید ویا و فرناندو تورس اجازهٔ استفاده از توپ را نداد، ولی ایتالیا بعد از تساوی ۰-۰ در پنالتی، مهار ضربات دنیل ده روسی و آنتونیو دی ناتاله توسط ایکر کاسیاس موجب شد که ایتالیا از دور مسابقات کنار برود.




بازیساز حرفه ای : آندره پیرلو

او دارای استعدادی فوق العاده در دادن پاسهای دقیق است . از دیگر تواناییهای این بازیکن می‌توان خلاقیت بالا و دادن پاسهای در عمق زیبا نام برد . در تیم میلان، پیرلو مرکز تیم است و بازیکنان این تیم گرداگرد توانایی‌های او در زمینه‌های مختلف مانند بازی خوانی و کنترل کردن بازی قرار دادند . پیرلو همچنین متخصص توپ‌های مرده نامیده می‌شود . او اولین گزینه برای زدن ضربات آزاد و کرنرها می‌باشد . پیش بینی میشود که او در یورو 2012 یکی از شاه کلیدی های پراندلی است




سوپر استار : جوزپه روسی

با آمار و ارقام خیره کننده ای که روسی در فصل قبل به نمایش گذاشت تیمهای فراوانی برای جذب او دست به کار شدند ولی با توجه به ناکامی بارسلونا و یوونتوس در به خدمت گرفتن او، این طور به نظر می رسد که روسی برای یک سال دیگر در ال مادریگال خواهد ماند.
او بعد از تمدید قراردادش تا ژانویه 2016 با ویارئال در صحبتهایی رضایتش را از ماندن در این تیم ابراز کرد و به نظر می رسد که درخشش او با پیراهن ویارئال و موفقیتهای تیم زردپوش با ستاره ایتالیایی اش ادامه داشته باشد. پیش بینی میشود که او یکی از پدیدهای جام چهاردهم اروپا باشد

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات بلاگ

امید به آینده

سلام توپچی ها:<br>ازسال1998بودکه بادیدن بازی های زیبای آرسنــال رووانی این تیم شدم وازان روزعشقم به تیم داره روزبه روزبیشترمیشه،ازبازیکنانمون عاشق تی تی،پیرس هم هستم!<br>کلا از2تیم هم خیلی متنفرم ولی6باراسم ان ها می برم،<br>‏(1بارسلویوفا...<br>‏(2بارسلویوفا...<br>‏(3بارسلویوفا...<br>‏(4منچستریونایتد...<br><br>‏(5منچستریونایتد...<br>‏(6بازم بارسلویوفا...<br>این چیزیه که دست خودم نیست;<br>به امید روزهای خوب برای آرسنــال.<br>

تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۳/۱۶
بازدید پست : ۲,۳۷۳ بار
کل بازدید: ۷۷,۵۷۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰
بازی قبلی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
0 - 1
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰